آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۴۰
    کد خبر :129946

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است و با هیچ کس ائتلاف سیاسی نمی‌کند. حالا برخی بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم ما دیدیم که با صدام چگونه برخورد کردند.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه این قرارگاه، طی سخنانی اظهار داشت: کسی که منافع خود را بر حیات دیگران ترجیح دهد، دشمن است این از خواص استکبار است و باید بدانیم شیطان هیچ‌وقت غرورش را کنار نخواهد گذاشت. دشمنی با این ویژگی، آمریکا است و به همین دلیل امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامیدند.

وی درباره علت حضور آمریکا در منطقه افزود: آمریکا در بیش از 100 کشور حضور رسمی و نظامی دارد و به دنبال معادن استراتژیک آنها است. از دیگر اقدامات آنها صدور فرهنگ غربی به سایر کشورها است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است و با هیچ کس ائتلاف سیاسی نمی‌کند. حالا برخی بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم ما دیدیم که با صدام چگونه برخورد کردند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی بر گرفته از دین اسلام است و دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام نمی شود. آمریکا، استکبار است و هنوز هم آنها در حال اجرای کاپیتالاسیون در برخی کشورها هستند، ما نمی توانیم با همچین کشوری سازش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره به دنبال دفاع از مظلوم هستند اما نیروهای مسلح استکباری، مظلوم کشی می کنند. دشمنی ما با استکبار، ابدی است و دشمنی آمریکا هم با ما تمامی ندارد؛ فصل الخطاب در کشور ما رهبر انقلاب است و همه ما باید حرف ایشان را گوش کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه دولت آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است، گفت: روانشناسی ترس در آمریکا هم وجود دارد. از مواضع خوب رئیس جمهور ایران در مقابل آمریکا تشکر می‌کنیم. ترامپ از برجام هیچ چیز نمی‌داند و به دنبال تحریک اذهان عمومی کشور ما است. اوباما هم مخالف جنگ نبود، بلکه او مخالف جنگ احمقانه بود. بوش هم علنی تهدید می‌کرد و کار به جایی رسید که اعضای کنسولگری ما در اربیل عراق را به شهادت رساندند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: جوانان ما باید به همان صورت آتش به اختیار که رهبر انقلاب فرمودند در فضای مجازی عمل کنند و بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: ترامپ به ملت ما و سپاه حمله می‌کند و این به دلیل موفقیت های جمهوری اسلامی است. بعضی به غلط تحلیل می‌کنند که صحبت‌های ترامپ باعث همبستگی ملت ما شد، در صورتی که خانواده شهدا، رهبری و نظام، مؤلفه‌های همبستگی ما هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: در کشور ما نور ولایت وجود داد و در کشور ما، همه احزاب و جریانات سیاسی به سمت آن حرکت می‌کنند. نیروهای مسلح ما آماده هستند و به ولایت اقتدا می‌کنند.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: آمریکا غلط می‌کند که به ما حمله کند و اظهار نظر در این باره را باید به نظامیان و فرماندهان دفاعی کشور سپرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: در زمان 7 سال دفاع مقدس عدد هواگردهای عراق که نابود شد 56 درصد کل توان هجومی آن بود و تنها 10 درصد تجهیزات پدافند هوایی ما نابود شد.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه امروز راداری را که 3000 کیلومتر برد دارد، در دانشگاه ها ساخته شده است، گفت: نیروی هوایی ارتش امروز با طرح اصلاح ماموریت در آینده، ارتقای بهتری پیدا خواهد کرد. نیروی زمینی ارتش هم از ساختار لشکرها به سمت تیپ‌های واکنش سریع رفته است و نیروی دریایی هم راهبردی شده است؛ با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیا (ص)ریال پدافند هوایی هم هویت مستقلی پیدا کرد و باعث شکوفایی توانمندی‌های آن شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید