مرتضی حاجی بر قطعی بودن لیست منتشر شده اصلاح طلبان تاکید کرد: این لیست هیچ تغییری نکرده و مصوبه شورای عالی سیاستگذاری است / کسانی که در لیست هستند در رأی گیری رأی آورده اند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۹:۵۶
    کد خبر :12977
رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان با رد تغییر در لیست اصلاح طلبان انتخابات شورای شهر تهران گفت: این لیست مصوبه شورای عالی سیاستگذاری است که در رأی گیری این شورا رأی آوردند و هیچ تغییری در آن داده نشده است.

مرتضی حاجی در واکنش به گمانه زنی های شکل گرفته در فضای مجازی پیرامون تغییر در لیست اصلاح طلبان انتخابات شورای شهر تهران، گفت: این لیست هیچ تغییری نکرده و مصوبه شورای عالی سیاستگذاری است.

رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تأکید کرد: با اطمینان می گویم کسانی که در لیست هستند در رأی گیری رأی آوردند و همان افراد هم مورد تأیید هستند و هیچ تغییری در آن رخ نداده است.

لیست نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات  شوراهای شهر تهران به شرح زیر است:

محمد جواد حق شناس، سالاری، معروف صمدی، سید محمود میرلوحی، افشین حبیب زاده، زهرا نژاد بهرام، علی اعطا، محسن هاشمی، محمد علیخانی، صدراعظم نوری، ارش میلانی، ابراهیم امینی، الهام فخاری، خلیل آبادی، شهربانوامانی، احمد مسجد جامعی، بهاره آروین، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، حسن رسولی، حجت نظری.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید