قیمت منطقی دلار برای بودجه ۹۷ چقدر است؟

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۸:۳۸
    کد خبر :129325

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته که دولت به دنبال تثبیت نرخ ارز نیست.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نوسات نرخ ارز در هفته‌های گذشته، اظهار داشت: یکی از ایراداتی که آقای روحانی از دولت‌های قبل می‌گرفت عدم توانایی در کنترل و تثبیت نرخ ارز بود، در حالی که در هفته‌های اخیر شاهد نوسانات مداوم نرخ ارز هستیم، البته از نظر بنده دولت‌ها هیچ‌گاه در عمل به دنبال تثبیت نرخ ارز نبوده‌ است.

وی افزود: با نزدیک شدن به روزهای منتهی به اربعین حسینی شاهد هستیم که قیمت دلار در بازار آزاد به مراتب از نرخ دولتی آن ارزان‌تر است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به احتمال افزایش نرخ ارز در بودجه تقدیمی دولت به مجلس، تصریح کرد: اگر قیمت در نظر گرفته شده برای دلار در بودجه 97 منطقی و قابل قبول باشد مجلس نیز با آن موافق خواهد بود، اما اگر دولت به یک باره پیشنهاد افزایش 1000 تومانی را بدهد، قطعا مجلس با آن مخالفت خواهد کرد، چرا که افزایش این چنینی نرخ ارز ظلم به مردم است.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی با بیان اینکه به گفته مسئولان دولتی، در فروش نفت مشکلی وجود نداشته و پول آن وارد کشور می‌شود، گفت: از نظر ما قیمتی که برای دلار در بودجه سال 97 منطقی به نظر می‌رسد بین 3500 تا 3700 تومان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید