اذیت و آزار دخترک 12 ساله در ارومیه

  • حوادث
  • دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۳۰
    کد خبر :129229

تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده است که حاکی از حمله اهالی یک روستا به مدرسه دخترانه را دارد که در خبرهای مربوط به آن نوشته شده که خانواده های دانش آموزان به یک مدرسه دخترانه حمله کرده اند به دلیل اینکه سرایدار این مدرسه به یکی از دانش اموز کلاس ششم تجاوز نموده است.

این اتفاق در یک مدرسه دخترانه در روستای اسلام آباد شهرستان ارومیه رخ داده و مردم روستا به مدرسه یورش برده و با معلمین و مسئولان مدرسه درگیر شده اند.

در تصاویر منتشر شده وضعیت درگیری شدید به نظر میرسد چرا که یک خودرو واژگونی شده دیده میشود که مردم در حال شکستن شیشه های آن هستند.

از صبح امروز اخباری مبنی بر آزار دانش آموز دختر پایه ششمی توسط سرایدار مدرسه در روستای اسلام آباد واقع در شهرستان ارومیه در فضای مجازی منتشر شده است که به دنبال آن شهروندان و ساکنین این روستا در مقابل مدرسه تجمع کرده‌ و به ناسزا گفتن علیه سرایدار پراخته‌اند.

فریدون مصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص جزئیات این حادثه می‌گوید: روز گذشته والدین یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی راه شهدا از سرایدار مدرسه شکایت کرده‌اند که گویا در شکایت عنوان شده سرایدار مدرسه، دانش آموزان آنها را در آغوش گرفته و به حریم شخصی وی تجاوز کرده است.

وی با تاکید براینکه هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده است، می‌افزاید: متاسفانه این خانواده با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی که در مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند، موجب بروز مشکلاتی شده‌اند.

مصطفوی می‌گوید: نیروی انتظامی در تلاش است با آرام کردن مردم نظم را به منطقه بازگرداند تا این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر نیروی انتظامی و فرماندار ارومیه در منطقه حضور پیدا کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید