نسل جدید تبلت‌های مقاوم سامسونگ در آستانه ورود به بازار

    کد خبر :128489

سامسونگ به‌زودی از نسل جدید تبلت هوشمند پرطرفدار Galaxy Tab Active با نام تجاری Galaxy Tab Active 2 رونمایی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ به‌زودی از نسل جدید تبلت هوشمند پرطرفدار Galaxy Tab Active با نام تجاری Galaxy Tab Active 2 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از رایورز سامسونگ مدت زمانی است که انرژی خود را صرف تولید نسل جدید Galaxy Tab Active -که به‌ احتمال‌ زیاد با نام Galaxy Tab Active 2 خوانده می‌شود- نموده است.
طراحی این تبلت هوشمند نسبت به نسل پیشین آن تفاوت چندانی نداشته است و صرفاً گوشه‌های آن گردتر شده و از دکمه‌های شفاف‌تری نیز برخوردار خواهد بود.

با این‌ وجود، مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Tab Active 2 نسبت به نسخه قبلی آن با تفاوت‌های بسیار زیاد و عمده‌ای همراه بوده که یکی از تفاوت‌های آن، صفحه نمایش 8 اینچی ال‌سی‌دی Galaxy Tab Active 2 با رزولوشن 1,280 x 800 است.

همچنین پردازنده به کار رفته بر روی این تبلت هوشمند Exynos 1.6 گیگاهرتزی سامسونگ بوده که به همراه 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه‌شده است.

یکی از قابلیت‌های این تبلت هوشمند، مربوط به کیت توسعه نرم‌افزاری عرضه‌ شده همراه با آن می‌باشد که برای ساخت نرم‌افزارهای مختص محیط کاری افراد در نظر گرفته‌ شده است.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی پشت و 5 مگاپیکسل جلو، باتری 4450 آمپرساعتی، مجهز بودن به قلم S و نسخه اندروید 7.1.1 اشاره کرد.

تاریخ دقیق عرضه Galaxy Tab Active 2 هنوز مشخص نشده است، اما قیمت تقریبی در نظر گرفته‌ شده برای این محصول 500 تا 600 دلار خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید