ساختمان و خودرو ناموس مدیران دولتی شده است

    کد خبر :128375

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.

رضا انصاری در همایش مدیریت دارایی دولت با اشاره به اینکه از قدیم در سازمان های اداری مرسوم بوده است که هیچ مدیری حاضر نبود به هیچ قیمتی ساختمان خود را از دست بدهد، گفت: درمیان ما مدیران قدیمی، دو چیز ناموسی است؛ یکی ساختمان و دیگری خودرو و گاهی برای اینکه خودروی خود را دراختیار یک دستگاه دیگر قرار ندهیم حتی حاضر می شدیم که پیش استاندار برویم و به او بگوییم که کار اداره ما با از دست دادن این یک خودرو مختل می شود و در یک کلام دوست نداشتیم ساختمان و خودروی خود را به هیچ قیمتی از دست بدهیم.

انصاری به دست اندرکاران این همایش گفت: به نظرم می رسد شما باید ابتدا برای این ذهنیت مدیران برنامه داشته باشید و بعد به فکر اجرای سیاست مدیریت دارایی های دولت و مولدسازی آن باشید. در تمام برنامه هایی که برای اصلاح ساختار اداری ازجمله ادغام وزارتخانه ها انجام دادیم، یادم نمی آید که ساختمانی مازاد مانده باشد. مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.

انصاری با بیان اینکه بیشتر دستگاه ها صاحب مهمانسراها و مراکز فرهنگی و ورزشی هستند گفت: به مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی توصیه می کنم اگر می خواهند مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت موفق باشد ابتدا به سراغ این مجموعه ها بروند و بعد به سراغ فضاهای اداری بروند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید