اجرای توزیع‌های لینوکس بر روی همراه‌های سامسونگ

    کد خبر :128198

شرکت سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان راه‌اندازی لینوکس واقعی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نوت 8،گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را برای کاربران فراهم خواهد نمود.

شرکت سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان راه‌اندازی لینوکس واقعی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نوت 8،گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را برای کاربران فراهم خواهد نمود.

به گزارش بازتاب به نقل  از رایورز سامسونگ به‌تازگی در حال کار بر روی نرم‌افزاری به نام لینوکس بر روی گلکسی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی نسخه اصلی سیستم‌عامل لینوکس را بر روی تلفن خود اجرا کنند.
بدین‌ ترتیب، کاربران از این‌ پس می‌توانند به‌راحتی و با ورود به نرم‌افزار یاد شده، از قابلیت‌های نسخه اصلی لینوکس بر روی تلفن همراه هوشمند خود بهره‌مند شوند.

البته برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود تا از رابط‌های ویژه سامسونگ برای ارائه خروجی دستگاه بر روی نمایشگر بزرگ و امکان استفاده از صفحه‌کلید و ماوس استفاده شود.

به گفته برخی از مقامات سامسونگ، نرم‌افزار لینوکس بر روی گلکسی امکان اجرای چندین سیستم‌عامل (چندین توزیع مختلف لینوکس) به‌صورت هم‌زمان را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین بر اساس نظر سامسونگ، جامعه هدف این شرکت برای اعطای چنین قابلیتی، توسعه‌دهندگان بوده‌اند که از این‌ پس می‌توانند به‌راحتی و در هر زمانی که می‌خواهند بر روی تلفن‌همراه هوشمند خود به کدنویسی بپردازند.

با این‌ وجود، هنوز تاریخ دقیق عرضه نرم‌افزار لینوکس بر روی گلکسی از سوی شرکت سامسونگ به‌صورت دقیق اعلام نشده است، اما اخبار اعلام‌ شده حاکی از پیشرفت سریع سامسونگ در زمینه ساخت این محصول جدید است.

جالب است بدانید که هسته اصلی سیستم‌‌عامل اندروید نیز منبعث از لینوکس است و لذا این توزیع‌ها می‌توانند بر روی هسته اصلی، پیاده‌سازی شده و بار شدیدی بر روی سیستم، اعمال نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید