ایران ارزان‌ترین نرخ اینترنت موبایل منطقه را دارد

    کد خبر :128179

وحید صدوقی گفت: به زودی بسته‌های ترکیبی هوشمند برای مشترکان همراه اولی ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند از خدمات دیتا، مکالمه و پیامک در قالب یک بسته مقرون به صرفه استفاده کنند.

وحید صدوقی، مدیر عامل همراه اول در گفت‌وگو با ایلنا بیان این که بسته‌های ترکیبی از سوی همراه ارائه می‌شود، گفت: به زودی بسته‌های ترکیبی هوشمند برای مشترکان همراه اولی ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند از خدمات دیتا، مکالمه و پیامک در قالب یک بسته مقرون به صرفه استفاده کنند. همچنین در یک الی دو ماه گذشته بسته‌های جدید سه ماهه، شش ماهه و یکساله از سوی همراه اول ارائه شده است.

صدوقی با تاکید بر این که اینترنت موبایل در ایران جزو ارزان‌ قیمت‌ترین کشورهای دنیا است، گفت: برخی فکر می‌کنند که قیمت اینترنت موبایل در ایران بالا است اما باید به صراحت بگویم که ایران یکی از کشورهایی است که دارای ارزانترین نرخ قیمت اینترنت موبایل است و در منطقه پایین‌ترین نرخ قیمت اینترنت موبایل را دارد. این در حالی است که قیمت اینترنت موبایل در کشورهای اطراف به صورت میانگین از 4 تا 8 دلار است اما در ایران قیمت اینترنت موبایل 40 سنت تا 1 دلار است که هزینه قابل قبول و مناسبی به شمار می‌رود. در حال حاضر با توجه با همکاری اپراتورهای ایرانی با فعالان حوزه مخابراتی معروف در تجهیزات، ایران در حوزه ارائه خدمات بستر تلفن همراه از اپراتورهای اروپایی کمتر نیست.

مدیر عامل همراه اول با اشاره به نسل پنجم تلفن همراه گفت: همراه اول در کنار سایر اپراتورها به دلیل محدودیت لایسنس و عدم واگذاری مجوز ارائه سرویس نسل‌های جدید در ارائه سرویس‌های نسل جدید مشکلاتی را داشته است اما با توجه به این که استاندارد نسل پنجم تلفن همراه سال 2020 یعنی در حدود دو سال آینده راه‌اندازی می‌شود و این سرویس به تمام مشترکان ارائه می‌شود، در تلاش هستیم تا با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های فعال این صنعت نسل پنجم تلفن همراه را همزمان با سایر کشورهای جهان در کشور ایران به عنوان اپراتور پیشرو در زمینه نسل پنجم تلفن همراه راه‌‌اندازی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید