واگذاری بلبرینگ‌سازی تبریز هیچ ارتباطی به سازمان خصوصی ندارد

    کد خبر :128127

سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به خبری در خصوص شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز اعلام کرد: واگذاری این شرکت هیچگونه ارتباطی به سازمان خصوصی‌سازی نداشته است.

روز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه گزارشی از سایت خبری کار ایرانی «بلبرینگ‌سازی تبریز هم قربانی واگذاری نادرست به بخش خصوصی شد» نقل شد که سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به این گزارش اعلام کرد که واگذاری این شرکت هیچگونه ارتباطی به سازمان خصوصی‌سازی نداشته است.

به گزارش بازتاب، توضیحات سازمان خصوصی‌سازی در این خصوص به شرح زیر است:

احترام پیرو گزارش منتشر شده مورخ ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۶ آن خبرگزاری با عنوان «بلبرینگ‌سازی تبریز هم قربانی واگذاری نادرست به بخش خصوصی شد» موارد زیر جهت اطلاع و اقدام لازم بر اساس قانون مطبوعات به حضور ارائه می‌شود:

«با عنایت به سوابق موجود از عرضه‌های سازمان خصوصی‌سازی از سال ۱۳۸۰ تاکنون، هیچ عرضه و واگذاری سهام شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز توسط این سازمان انجام نگرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این گزارش موضوع واگذاری بلبرینگ‌سازی تبریز هیچگونه ارتباطی با عرضه‌ها و واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی نداشته و توصیه می‌شود پیش از انتشار هر گزارش و خبری در زمینه واگذاری‌ها، در خصوص صحت و سقم آن بررسی کافی صورت گیرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید