من فرزند صنعت آب هستم

    کد خبر :127930

سرپرست وزارت نیرو در پاسخ به این سوال تجارت نیوز که با پایان دوره خدمت در وزارت نیرو آیا همچنان در صنعت آب می ماند یا خیر، تصریح کرد: من فرزند این صنعت هستم.

ستار محمودی درباره فضای حاکم بر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات صنعت آب وفاضلاب نیز به بازتاب گفت: نشاط خوبی بر نمایشگاه امسال حاکم بود به خصوص کارخانجات لوله سازی و تولید شیرآلات، بازار گرمی داشتند.

وی افزود: برخی کارخانجات ساخت لوله به صورت ۳ شیفت کار می‌کنند چراکه محصولات آنها در بازار و پروژه‌های صنعت آب وفاضلاب مصرف بالایی دارند؛ حتی برخی اظهار می‌کردند انباری برای نگهداری تولیدات نیز ندارند.

این مقام مسئول ادامه داد: نوآوری‌های قابل توجهی هم در نمایشگاه امسال بود ضمن آنکه غرفه‌ای نیز برای ارتباط بیشتر با سرمایه‌گذاران وجود داشت.

سرپرست وزارت نیرو با اشاره به این نکته که سطح نمایشگاه آب نسبت به برق، پایین تر است خاطرنشان کرد: به لحاظ اقلام موجود و نیز شرایط متفاوت صنعت برق، نباید آن را با صنعت آب مقایسه کرد.

محمودی افزود: به علاوه یکی از انگیزه‌های شرکت‌ها از حضور در نمایشگاه این است که نوآوری‌ها و محصولات ارتقا یافته خود را به نمایش بگذارند تا نه فقط بازار فعلی خود را حفظ کنند که حتی بازارهای جدیدی برای خود دست و پا کنند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی تا منافعی برای خود متصور نبیند، در نمایشگاه حضور نمی‌یابد، گفت: بخش خصوصی وقتی چنین گسترده وارد می‌شود به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند و این نشانه خوبی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه آب امسال نسبت به مقطع آغاز حرکت خود اصلا قابل مقایسه نیست و سال به سال هم، گام های ملموس بیشتری در مسیر رشد آن دیده می‌شود.

سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه امروز، تولیدکنندگان بیش از هر زمان دیگری نیاز به بازار دارند، تاکید کرد: بازار هم تنوع زیادی دارد و روز به روز هم رقابتی‌تر می‌شود با این حال به آینده صنعت آب وفاضلاب امیدواریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید