خبری از تست دوپینگ در فینال لیگ کشتی نیست!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴
    کد خبر :127922

پیکارهای نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی ایران در حالی روز سه شنبه برگزار خواهد شد که فعلا هیچ خبری از انجام تست دوپینگ در این مسابقات نیست.
به گزارشمهر، مرح له نهایی رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور روز سه شنبه ۲ آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار می شود و این در حالی است که هنوز هیچ خبر رسمی از انجام تست دوپینگ در این مسابقات از سوی برگزارکنندگان مسابقات منتشر نشده است.

در طول برگزاری دیدارهای نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، ده‌ها کشتی گیر مطرح داخلی و خارجی برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و عدم نظارت کافی در خصوص دوپینگ می تواند حواشی زیادی را بوجود آورد.

با توجه به اهمیت این رویداد مهم داخلی انتظار می رود فدراسیون کشتی با نظارت بیشتری نسبت به این موضوع عمل کند تا مدعیان داخلی و خارجی حاضر در تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر در عین عدالت و پاکی در برابر یکدیگر قرار گیرند.

طبق برنامه دیدارهای پایانی لیگ برتر کشتی در رقابت های کشتی آزاد و در گروه الف تیم های بیمه رازی و ایزی پایپ کاشان به عنوان تیم های اول و دوم و در گروه ب نیز تیم های ستارگان ساری و هلدینگ فراز به عنوان تیم های اول و دوم به این مرحله صعود کرده اند.

همچنین در کشتی فرنگی و در گروه الف نیز تیم های بیمه رازی و شهدای مدافع حرم و در گروه ب تیم های سیناصعنت ایذه و رعد پدافند هوایی بعنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید