“ایتالیا ایتالیا” تصویری واقعی از قشر روشن فکر

    کد خبر :127746

حامد کمیلی بازیگر سینما و تئاتر گفت: «به دنبال این بودم به واسطه حضور در فیلمی بتوانم بازی کاملا متفاوتی از خودم نشان دهم. این تفاوت در «ایتالیا ایتالیا» به وجود آمد.»

فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده کارگردان این فیلم است. سارا بهرامی و حامد کمیلی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. با توجه به اینکه حامد کمیلی و سارا بهرامی در گذشته با هم هم بازی بودند اما در این اثر کاملا نقشی متفاوت داشتند و بازی متفاوتی را از خود نشان دادند.

حامد کمیلی بازیگر فیلم «ایتالیا ایتالیا» درباره بازی در این فیلم گفت: «به هر حال بازی در فیلم «ایتالیا ایتالیا» نکات مهمی را در خود جای داده بود. ما در این فیلم درباره قشری از مردم صحبت کردیم که تعداد آنها کم نیست و تاثیر آنان را در جامعه شاهد هستیم. قشر روشنفکر جامعه امروز ما که طبقه متوسط شهری هم هستند تا امروز به خوبی به آنها توجه نمی‌شد. اما این فیلم از این لحاط متفاوت بود که زندگی اجتماعی و حضور این دسته از مردم را به خوبی به تصویر کشید. تفاوت عمده این فیلم نیز توجه به همین موضوع و نوع نگاهش بود. کاوه صباغ‌زاده به خوبی داستان و فضای فیلم را می‌شناخت و به همین دلیل هم توانست که آن را روایت کند. قصه‌ای که در «ایتالیا ایتالیا» دیدیم، موضوعی بود که جای آن در سینمای ایران خالی بود.»

او ادامه داد: «من و خانم بهرامی می‌خواستیم کارمان به هیچ وجه شبیه به کارهایی که در گذشته داشتیم نشود. برای تحقق این موضوع نیز تلاش بسیاری کردیم. به دنبال خلق چیز جدیدی بودیم. نمی‌خواستم از من بازی تکراری دیده شود و اگر این اتفاق می‌افتاد قطعا جالب توجه نمی‌توانست باشد. کاوه صباغ‌زاده نیز برای تحقق این موضوع کمک بسیاری کرد. به شخصه تجربه بازی شبیه و نزدیک به چنین فیلمی را در کارنامه داشتم؛ در فیلم «پسر آدم، دختر حوا» هم تجربه‌ای نزدیک به این داشتم و مراقب بودم که به درستی و متفاوت در این فیلم بازی کنم.»

کمیلی درباره جشنواره سی و ششم و حضور در آن گفت: «اکنون دو فیلم آماده اکران دارم. فیلم «راه رفتن روی سیم» آقای دکتر معتمدی و فیلم «گیلاد» به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار را آماده اکران دارم. البته یک فیلم سینمایی دیگرهم هست که امیدواریم به جشنواره فجر برسد اما فعلا نمی توانم اسمی از آن ببرم.»

کمیلی درباره بازی در تئاتر «شوایک سرباز ساده دل» گفت: «بازی در این نمایش را خیلی دوست دارم. واقعا نمایش متفاوتی است و امیدوارم دیده شود. به همه کسانی که تئاتر را می‌شناسند و آن را دنبال می‌کنند پیشنهاد می‌کنم این نمایش را از دست ندهند.»

 

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید