پرسپولیس ۲ – نفت صفر/ هت تریک سرخ‌ها در شکست درخشان

    کد خبر :127697

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نفت تهران را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

تیم‌های پرسپولیس و نفت در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این دیدار گادوین منشا در دقیقه ۷۵ و علی علی‌پور در دقیقه ۸۵ دو گل سرخ‌پوشان را به ثمر رساندند. با این پیروزی، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بادران تهران می‌رود. تاریخ این دیدار متعاقبا اعلام و میزبان آن با قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

پرسپولیس در این فصل یک بار در سوپر جام فوتبال ایران و یک بار هم در لیگ برتر توانسته بود نفت تهران را با هدایت حمید درخشان شکست دهد و این بازی، سومین برد پیاپی سرخ‌پوشان برابر نفت تهران و حمید درخشان بود.

نفت هم در دقیقه ۹۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آل کثیر توپ را به تیر دروازه کوبید.

نیمه نخست:

در ۲۰ دقیقه نخست، بازی بیش‌تر در اختیار سرخ‌پوشان بود و این تیم چند بار می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما هر بار، بی‌دقتی مهاجمان فرصت‌ها را برای پرسپولیس سوزاند.

دقیقه ۲۰، بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ حرکت کردند که پس از دخالت نفتی‌ها توپ به وحید امیری رسید تا او با پاس در عمق منشا را در موقعیت تک به تک با فراهانی دروزاه‌بان نفت قرار دهد اما منشا قدر این موقعیت را ندانست و ضربه‌اش درست جایی رفت که فراهانی قرار داشت.

دقیقه ۲۳، پرسپولیسی‌ها روی کرنری که به محوطه جریمه نفت ارسال کردند از شلوغی داخل محوطه جریمه استفاده کردند و کمال کامیابی‌نیا در موقعیتی تک به تک صاحب توپ شد اما او هم قدر این توپ را ندانست تا فراهانی این توپ را هم به آسانی مهار کند.

۲۰ دقیقه پایانی نیمه نخست، بازی پایاپای دنبال شد و آن چه بیشتر مشاهده شد، برخوردهای فیزیکی بازیکنان بود.

نیمه دوم:

۳۰ دقیقه نخست این نیمه بسیار کسل کننده دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیتی روی هر دو دروازه ایجاد کنند.

دقیقه ۷۵، حرکت پرسپولیسی‌ها در جناح راست با فرار وحید امیری همراه شد. او هم توپ خوبی را به محوطه جریمه نفت ارسال کرد که با ضربه سر علی علی‌پور روانه تیر دو شد تا گادوین منشا در حالی که دروازه‌بان نفت هم در این صحنه جا مانده بود، دروازه شاگردان حمید درخشان را باز کند.

دقیقه ۷۷، بشار رسن ضربه کرنری را از سمت چپ به محوطه جریمه نفت برای شجاع خلیل زاده ارسال کرد که او هم باضربه‌ای والی توپ را به سمت دروازه نفت زد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵، پرسپولیسی‌ها روی حرکت سیامک نعمتی توانستند پنالتی بگیرند که علی علی‌پور با ایستادن پشت این توپ توانست گل دوم را با ضربه‌ای در خلاف جهت حرکت فراهانی به ثمر برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید