جدیدترین اخبار
۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰ اجتماعی کد خبر :127601

اشتباهات رایج ورزشی پسران در باشگاه

اگرچه رسیدن به تناسب اندام به مراتب برای پسران راحت‌تر از زنان است، اما گاهی انجام برخی کارها در باشگاه نتیجه عکس به همراه خواهد داشت.

به گزارش  برنا ، اگرچه رسیدن به تناسب اندام به مراتب برای پسران راحت‌تر از زنان است، اما گاهی انجام برخی کارها در باشگاه نتیجه عکس به همراه خواهد داشت. مسلما هیچ مردی دوست ندارد زمان بیشتری را در باشگاه بگذراند و به نتیجه مطلوب نرسد و از آن هم بدتر، مصدوم شود. هدف اول یک برنامه خوب این است که حین تمرین آسیب دیدگی رخ ندهد. متاسفانه نداشتن اطلاعات کافی باعث می‌شود خیلی از افراد به نتیجه‌ای که می‌خواهند نرسند. نداشتن اطلاعات کافی گاها باعث بروز اشتباهات رایجی می‌شود. اشتباهات ناخواسته‌ای که شما را از رسیدن به هدفتان دور می‌کنند. با شناسایی و اجتناب از این اشتباهات می‌توانید بار دیگر در مسیر درست قرار بگیرید.

انجام زیاد و سریع یک حرکت

یکی از شایع‌ترین چالش‌هایی که در مسیر کاهش وزن با آن روبرو می‌شوید وارد آوردن فشار زیاد است. مردان به خاطر غرور مردانه‌ای که دارند وزنه‌ی زیادی می‌زنند، یا حرکات را سریع انجام می‌دهند و بعد ممکن است آسیب ببینند. پیشنهاد می‌شود که در تمرینات، برای رسیدن به نتایج ماندگار، ثبات داشته باشید.

گوش دادن به یک توصیه نادرست

متخصصان ورزشی به افراد ورزشکاری که دوست دارند به نتایج خوب و ایده آل برسند توصیه می‌کنند که با یک مربی مجرب و کاربلد تمرین کنند. مردان اغلب عادت دارند که به توصیه‌های غلط گوش دهند –توصیه‌هایی از سوی دوستان و همکاران – و مسلما به نتایج مطلوبی نمی‌رسند.

تکیه به ‌ورزش‌های کاردیو (قدرتی)

بسیاری از مردانی که دوست دارند خودشان را لاغر کنند، تمرینات کاردیوی چربی سوز انجام می‌دهند. اما اگر این حرکت با هدف کاهش وزن انجام شود، اشتباه بزرگی خواهد بود. ورزیده کردن عضلات، شما را به ماشین سوزاننده چربی تبدیل می‌کند. متخصصان معتقدند مردان عادت دارند حرکات کاردیو را به کرات و سریع انجام دهند. سعی کنید این تمرینات را زمانی که نیاز است انجام دهید.

بلند کردن وزنه‌ زیاد

تمرینات کاهش وزن، تمرینات بسیار خوب و مفیدی هستند اما انجام زیاد آنها کار اشتباهی محسوب می‌شود. در واقع این جمله یک باور غلط است که می‌گوید: «وزنه بیشتر یعنی نتیجه بهتر». وزنه سبک‌تر در قالب درست و صحیحش برای رسیدن به نتایج مطلوب، کارایی و تأثیر بیشتری دارد.

نادیده گرفتن برآورد کارکردی

یک مربی خوب، برآورد کارکردی ورزشکار را مشخص کرده و بر اساس آن، تمرینات کارکردی مناسب را برایش تعیین می‌کند. این مسئله به شما امکان می‌دهد هر نوع ضعف و محدودیتی را که می‌تواند بر عملکردتان در باشگاه تأثیر بگذارد و از کاهش مؤثر وزن‌تان پیشگیری کند در حرکات خود شناسایی کنید.

مطالب مرتبط

روی خط خبر

  • چرا این جمعه نباید چشم از دیجی‌کالا برداشت؟!
  • پیشکسوت هندبال کشورمان در گذشت
  • عیادت منتظرالمهدی از رئیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان
  • وثوق‌احمدی: پرونده‌سازی در خصوص سه باشگاه نشده است/ AFC مرجع رسیدگی به امور بین‌المللی است
  • تاثیر پایین بودن کیفیت هوا بر قدرت باروری
  • رد درخواست کمیته استیناف در مورد پرونده همامی
  • کنسرت وحید تاج به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه/ «لیان» با تلفیق موسیقی بوشهر و نواحی می‌آید
  • اعضای تیم ملی وزنه‌برداری هفته آینده عازم آمریکا می‌شوند
  • خسارت مالی تغییرات جوی به گردشگری زمستانی تهران
  • پیشکسوت جودو به درجه رفیع شهادت نایل شد
  • ادامه فیلمبردای «لالاکن» با بهنوش بختیاری
  • دور جدید اردوی‌های تیم ملی واترپلو از چهارم آذر آغاز می‌شود
  • هفتادوهفتمین جایزه‌ بین‌المللی در ۷۷سالگی‌ کیارستمی
  • زمان سفر ساکت به مسکو مشخص شد
  • صداوسیما درها را به تبلیغات مضر می‌بندد؟
  • مجلس خودش می خواهد در راس امور نباشد! نمی توان به زور او را به راس امور رساند!
  • خانه‌موزه جلال و سیمین در ابهام
  • پول بدهید، «برند شخصی» داشته باشید و چهره محبوب ایرانی شوید!
  • رباتی که از شما سلفی می گیرد
  • افرادی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کردند،امروز کجایند ؟
  • لنج باری در خلیج فارس غرق شد/ سرنشینان نجات یافتند
  • ساعت گرانقیمت پوتین، سوژه رسانه‌های آمریکایی + عکس
  • دو مدل آیفون X از رگولاتوری تایید نمونه گرفتند
  • گزارش رویترز از تخفیف‌های ایران برای مشتریان نفت آسیایی
  • اپلیکیشن راهنمای هفته پژوهش طراحی شد
  • نائورت: رابطه آمریکا-ترکیه مثل دعوای «زن و شوهر» است!
  • رنو مگان جدید هفته آینده در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می‌شود + حدود قیمت
  • سعد حریری: استعفایم را به رییس‌جمهور تقدیم کردم/ از من خواست برای مشورت فعلاً دست نگه دارم؛ با درخواستش موافقت کردم
  • تیلاپیا به همراه لوبیا سبز سیری
  • ۲ نکته در مورد تغذیه مادر و آلرژی‌ غذایی شیرخوار