«هملت» به سیل‌زدگان تقدیم شد

نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر در حالی شامگاه 28 فروردین ماه، میزبان اهالی رسانه بود که گروه نمایشی این تئاتر را به بازماندگان داغدار و سیل‌زده آذربایجان، کردستان و اردبیل تقدیم کرد.

در پایان نمایش آرش دادگر ضمن همدردی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر، متنی را بدین شرح قرائت کرد:«در روزگاری که مرگ ارزان به دست می‌آید و زندگی بی‌ارزش‌تر از آن است تا برایش عزاداری کنیم.

در روزگاری که زندگان و مردگان یکسان به غم نشسته‌اند، جز سکوت چه می‌توان کرد.

روزگار غریبی است هموطن، روزگاری که در آن من و تو و همه مردم ایران به هنگامه غم تنها تسلیت می‌گوییم و فردا فراموش می‌کنیم، فراموش می‌کنیم چرا که سال‌هاست عادت کرده‌ایم.

گروه تاتر «کوانتوم« اجرای امشب خود را تقدیم می‌کند به هموطنان سیل‌زده آذربایجان، کردستان و اردبیل باشد که تسلایی برای بازماندگان باشد.»

این نمایش که از ۱۷ فروردین در سالن اصلی مجموعه تاترشهر به روی صحنه رفته‌ است، برداشتی آزاد از نمایش «هملت» شکسپیر است که توسط شهرام احمدزاده بازخوانی شده و با رویکرد اجرایی مدرن به روی صحنه می‌رود.

این نمایش پیش از این توسط آرش دادگر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده بود. ازبازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشاد جو، پانته آ پناهی ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی، افشین صفری.

نمایش «هملت» هر شب ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید