روایت رویترز از توان موشکی ایران

    کد خبر :126981

خبرگزاری رویترز در گزارشی ضمن بازتاب بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا نوشت که ایران دارای یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های موشکی در خاورمیانه است.

به گزارش میزان، رویترز در گزارشی با انتشار بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تأکید کرده علی‌رغم فشار آمریکا و اتحادیه اروپا ایران برنامه توسعه موشک‎های بالستیک خود را شتاب می‌بخشد.

رویترز با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در 13 اکتبر از راهبرد جدید خود در قبال ایران رونمایی کرد به نقل از بیانیه روز پنج‌شنبه سپاه پاسداران افزود: برنامه موشکی بالستیک ایران توسعه خواهد یافت و در واکنش به رویکرد خصمانه دونالد ترامپ نسبت به این نهاد انقلابی از این پس با سرعت بیشتری تداوم می‌یابد.

دولت آمریکا اخیرا تحریم‎های یک‌جانبه جدیدی را علیه ایران به بهانه برنامه موشکی اعمال کرده‌ است و از تهران خواسته تا از توسعه توانمندی‎های موشکی خود دست بکشد.

رویترز در ادامه با بازتاب بخش‎های دیگری از پاسخ سپاه پاسداران به اظهارات بی‌اساس رئیس‌جمهور آمریکا می‌نویسد: ایران دارای یکی از پیشرفته‌ترین برنامه موشکی بالستیک در خاورمیانه است که آن را نیروی دفاعی بازدارنده مهمی در برابر آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان حوزه خلیج‌فارس می‌داند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید