محسن هاشمي در مورد “هزينه هاي فاقد سند شهرداري احمدي نژاد”: در شوراي پنجم بحثي نشده، بايد در دوره چمران بررسي مي شده

    کد خبر :126921

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اينكه “شورای پنجم بحثي در مورد بررسی هزینه‌های فاقد سند در زمان احمدی نژاد در شهردای تهران نداشته” گفت: این کار باید در همان زمان و در دوران چمران انجام می‌گرفت.

محسن هاشمي ادامه داد: اقداماتی كه از سوی شهرداری در طی یک سال انجام می‌شود ، اگر خارج از برنامه بوده باشد، بايد در پایان همان سال، مسئولان مربوطه سند آن را درصحن شورا ارائه و با نظر اعضا موارد را بررسی می‌کنند .

محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به انتشار غیر درست صحبت‌هایش در برخی از رسانه‌ها در خصوص هزینه‌های فاقد سند در دوره‌ احمدی‌نژاد (شهردار اسبق تهران) اظهار کرد: متأسفانه در انعکاس صحبت‌های بنده اشتباه شد و البته شیطنت خبری ؛ و در واقع خبرنگار سوال خود را بعنوان جواب بنده منتشر كرد.

وی تصریح کرد: بنده بعد از مصاحبه مطبوعاتی آقای نجفی شهردار تهران که تأکید کرده بود ” هزینه فاقد سند در دوران احمدی نژاد 32 میلیارد تومان بوده”، اعلام کردم این رقم درست نیست و عدد آن بیشتر است.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران در دوره جدید بنای برای بررسی هزینه‌های فاقد سند در دوره‌های گذشته دارد یا خیر، بیان کرد: در این زمینه هنوز بحثي صورت نگرفته و طبيعتاً تصميمي اتخاذ نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید