رونمایی پورشه از نسخه 718 GTS با ۳۶۵ اسب بخار قدرت

    کد خبر :126763

مدل جدید پورشه 718 GTS مجهز به پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ و قدرت ۳۶۵ اسب بخار رونمایی شد.

علاقه‌مندان خودروهای پورشه در سراسر جهان همیشه از خودروهای اسپرت این برند آلمانی راضی بوده‌اند و این رضایت عاملی است که باعث می‌شود همیشه پورشه در مدل‌های جدید خود جایی برای امکانات اسپرت داشته باشد. حالا این شرکت خودروساز از مدل جدیدی رونمایی کرده است که احتمالا در ماه‌های آینده از آن بیشتر خواهید شنید.

مدل 718 GTS که به‌طور ویژه برای جذب علاقه‌مندان به رانندگی طراحی شده است، دارای یک سپر جلو جدید و واحدهای روشنایی رنگی است. عقب خودرو همچنان ظاهر اسپرت دارد؛ درحالی‌که طراحان پورشه یک قسمت کمربندی سیاه در عقب خودرو و سیستم اگزوز اسپرت که در وسط نصب شده است، به این مدل جدید اضافه کرده‌اند. دیگر موارد برجسته که به امکانات این مدل اضافه شده‌اند عبارتند از آرم سیاه GTS و چرخ‌های ۲۰ اینچی با رنگ سیاه و سفید جلاکاری که ابهت زیادی به این مدل پورشه جدید می‌بخشند.

فضای داخلی نسبت به مدل‌های قبلی پورشه، به‌طور عمده تغییر کرده است و همراه با صندلی‌های اسپرت آلکانترا با آرم‌های GTS که به پشتی صندلی دوخته شده، تزئین شده است. رانندگان این خودرو همچنین یک روکش فرمان آلکانترا و یک پکیج استاندارد اسپرت کرونو را در جلوی داشبورد خود پیدا خواهند کرد.

قدرت این مدل از پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تأمین می‌شود که قادر است ۳۶۵ اسب بخار (۲۶۹ کیلو وات) و تا ۴۳۰ نیوتن‌متر (۳۱۷ پوند فوت) گشتاور تولید کند. پیشرانه‌ی خودرو می‌تواند به یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته یا اتوماتیک دوکلاچه PDK متصل شود. هنگامی که خودرو به جعبه‌دنده‌ی PDK مجهز شود، این خودرو می‌تواند در مدت ۴.۱ ثانیه، از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ( ۶۲ مایل بر ساعت) برسد و بیشینه سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت (۱۸۰ مایل بر ساعت) است.

مدل پورشه GTS 718 در حال حاضر در آلمان برای سفارش در دسترس است و قیمت‌ آن از ۷۶,۱۳۷ یورو برای پورشه کیمن GTS و ۷۸,۱۶۰ یورو برای پورشه باکستر GTS شروع می‌شود. عرضه محصولات پورشه برای ایالات متحده آمریکا در ماه مارس (اسفندماه) آغاز می‌شود و قیمت‌های آن از ۷۹,۸۰۰ دلار برای خودروی پورشه کیمن GTS و ۸۱,۹۰۰ دلار برای پورشه باکستر GTS آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید