فرمانده بسیج: هرگاه به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم / زمانی که به جای مقاومت دنبال مذاکره برویم، انسجام از هم پاشیده می‌شود

    کد خبر :126599

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طول ۴۰ سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم؛ چراکه انسجام را از دست دادیم.

به گزارش بازتاب؛ سردار غلامحسین غیب پرور درباره همگرایی، وحدت و همدلی میان مسئولان کشور و مردم گفت: زمانی که مبنای رفتارمان را مقاومت قرار دادیم، انسجام ملی ایجاد شد؛ زیرا مقاومت به معنای افتخار آوردن، عزت و مباهات برای کشور است.

غیب پرور با بیان اینکه وقتی دنبال مذاکره هستیم هیچ یک از این افتخارات را نداریم، گفت: ما مقابل تمامی مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دو راه مقابل خود داریم، مذاکره یا مقاومت؛ چنانچه مقاومت را انتخاب کردیم، انسجام حاصل می‌شود، همانطور که مقابل ترامپ ایستادگی کردیم.

به نوشته سایت بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد، علت ایجاد عزت در ایران این بود که مقابل آمریکا ایستادگی کردیم؛ اما زمانی که به جای مقاومت دنبال مذاکره برویم، انسجام از هم پاشیده می‌شود.

سردار غلامحسین غیب پرور با تأکید بر اینکه در ۴۰ سال گذشته هرگاه به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم، عنوان کرد: گفته بنده بدان معنا نیست که بگوییم نباید به طور حتم مذاکره کنیم؛ زیرا می‌توان مذاکره در تاکتیک، آن هم در چهارچوب تعریف شده را پی گرفت.

غیب پرور تاکید کرد: مذاکره نباید درباره راهبرد‌ها، اصول و قواعد اساسی انقلاب انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انسجام ملی در سایه مقاومت مسئولین صورت گرفت، بیان کرد: رهبری از مقاومت به عنوان جهاد کبیر یاد کردند، که چنانچه صورت پذیرد شامل برکات از جانب خدا می‌شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید