تکذیب خبر اعتراض دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شهید بهشتی

    کد خبر :126379

کارشناس مسئول دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه شهید بهشتی تجمع دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه و همچنین شایعه برکناری خود را تکذیب کرد.

زهره عمیدی، کارشناس مسئول دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به خبری مبنی بر «اعتراض دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شهید بهشتی به تغییر یک مسئول» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در درجه اول، برکناری من از بخش دانشجویان ایرانی دانشگاه شهید بهشتی کاملاً کذب است و به هیچ وجه، صحت ندارد. بنده با تمام توان در این مجموعه حضور دارم و به ارائه خدمت می‌پردازم.

وی افزود: دانشجویان غیر ایرانی قصد داشتند به دلیل شروع ترم جدید با رئیس دانشگاه دیداری داشته باشند و با ایشان گفت‌وگو کنند و تعداد زیاد دانشجویان متقاضی جهت دیدار با رئیس دانشگاه، موجب شد عده‌ای از این قضیه در جهت پیش بردن مقاصد شوم و منافع خود، سوءاستفاده کنند.

کارشناس مسئول دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: حضور این دانشجویان به هیچ وجه با هدف برگزاری تجمع نبود و هدف از انتساب حضور دانشجویان در حوزه ریاست به مسائل دیگر، بر هم زدن نشاط و آرامش جو پایدار دانشگاه و تمرکز دانشگاهیان در زمینه انجام وظایف علمی و اجتماعی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید