یک نفر هفته آینده از تیم ملی کنار می رود

قاسمی: وزنه‌بردار ذخیره به آمریکا نمی‌بریم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۳
    کد خبر :126366

سرپرست تیم ملی وزنه برداری گفت: اگر چراغی وقت سفارت دوباره بگیرد، در رکوردگیری تیم ملی شرکت می کند و شانس خواهد داشت.
به گزارش ورزش سه، مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی وزنه برداری که همراه با ملی پوشان در اردوی بابلسر به سر می برد، درباره وضعیت اردوی تیم ملی در گفت و گو با “ورزش سه” اظهار داشت: مثل اردوی قبلی که در شهر نور داشتیم، مسئولان استان مازندران امکانات خوبی را برای تیم ملی وزنه برداری مهیا کرده اند که جا دارد از آنها تشکر کنیم. ملی پوشان از نظر تغذیه و امکانات هیچ کمبودی ندارند.

وی درباره وضعیت ۱۱ ملی پوش حاضر در اردو عنوان کرد: خدا را شکر هیچ گونه ای مصدومیتی به جز دردهای کهنه در بین وزنه برداران دیده نمی شود. آنها با آمادگی بالا خودشان را برای رکوردگیری هفته آینده آماده می کنند.

سرپرست تیم ملی وزنه برداری درباره اینکه صالح چراغی چه وضعیتی پیدا خواهد کرد، گفت: این وزنه بردار فعلا در اردو نیست، چون روادیدش صادر نشده است. البته صحبت هایی شده که برای چراغی وقت دوباره سفارت گرفته شود و اگر این اتفاق بیفتد، در رکوردگیری تیم ملی شرکت می کند و شانس خواهد داشت.

قاسمی در رابطه با اینکه ترکیب تیم ملی چه زمانی اعلام می شود، گفت: این موضوع به کادرفنی مربوط می شود. البته یک نفر قطعا بعد از رکوردگیری هفته آینده از لیست خط خواهد خورد. در نهایت ما ۸ وزنه بردار را به آمریکا می بریم و در لیست نهایی جایی برای وزنه بردار ذخیره وجود ندارد. از بین ۱۱ وزنه بردار فعلی ۳ نفر در لیست نهایی نخواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید