کرایه‌ های پایین صدای رانندگان اسنپ را درآورد

    کد خبر :126309

‎نرخ پایین کرایه‌های دریافتی اسنپ موجبات اعتراض رانندگان این سرویس‌ تاکسی‌یاب را برانگیخت.

روز گذشته ظاهرا جمعی از رانندگان اسنپ برای رفع برخی از مشکلات‌شان به دفتر این شرکت در تهران مراجعه و درخواست‌های‌شان را به شکل حضوری مطرح کردند. ‎به گفته‌ی میلاد اسلامی‌‌زاد، مدیر روابط عمومی اسنپ، یکی از مواردی که نمایندگان معرفی‌شده از سمت رانندگان به مدیران بخش عملیات این سامانه مطرح کردند، نرخ خدمات اسنپ و شیوه‌ی محاسبه‌ی آن است.

‎وی گفت:

فارغ از شیوه‌ی ارائه، اسنپ تمامی درخواست‌ها، پیشنهادها و انتقادات کاربران خود (مسافر و راننده) خود را مورد بررسی قرار می‌دهد. در خصوص موارد مطرح‌شده حول سیستم محاسبه‌ی هزینه‌ها اسنپ، تیم تجاری این سرویس با اتکا به الگوریتمی که شامل متغیرهایی نظیر زمان سفر، طول سفر، دسترسی‌پذیری مبدا و مقصد، ترافیک مسیر و… است، هزینه‌ی هر سفر را به‌صورت هوشمند و آنلاین محاسبه می‌کند. اگر نقد یا اعتراضی به این سیستم محاسبه ارائه شود، طبعا بررسی و در صورت لزوم تغییراتی در مدل محاسبه‌ی قیمت سامانه اعمال خواهد شد.
‎به گفته‌ی وی، اسنپ هیچگاه مستقل از الگوریم و شیوه‌ی قیمت‌گذاری هوشمند یادشده، قیمت‌ها را افزایش یا کاهش نداده و همیشه شفاف عمل کرده است.

جذب رانندگان اسنپ حضوری شد

‎اسلامی‌زاد درمورد اتفاقی که برای یکی از مسافران در طول هفته‌ی پیش رخ داد و باعث شد تا اخبار زیادی در رسانه در رابطه با این موضوع منتشر شود، گفت:

اسنپ در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرده و توضیحات لازم را در مورد آن ارائه داده است.
در بیانیه‌های اسنپ آمده است:

این سرویس مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاری کرده بود؛ اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه‌ی مدارك شخصی دیگر، توانسته بود مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه‌ی اسنپ دسترسی پیدا کند.
‎بر اساس گزارش اسلامی‌زاد، از اوایل هفته‌ی گذشته اسنپ جذب راننده‌ی خارج از دفتر را متوقف کرده است و ثبت‌نام رانندگان بدون مراجعه‌ی حضوری ممکن نیست. براین اساس رانندگان برای ثبت‌نام در این سرویس، ملزم به ارائه‌ی گواهی عدم سوءپیشینه به همراه مدارک کامل شناسایی فردی و شناسایی خودرو به دفتر اسنپ هستند. به این ترتیب پس از ثبت‌نام در شبکه‌ی این سرویس تاکسی، به شکل حضوری به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید