فروش بیش از ۶۰۰ نسخه‌ای دفاتر شعر معناگرای سوره مهر

    کد خبر :12630

مدیر عامل سوره مهر از فروش بیش از ۶۰۰ نسخه ای دفاتر شعر معناگرای سوره مهر در روز نخست عرضه خبر داد.

عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر  اظهار داشت: امسال در تداوم انتشار دفاتر شعر شاعران جوان که از آنها با عنوان مجموعه اشعار معناگرا یاد کردیم، سه دفتر شعر تازه و دو دفتر شعر به صورت تجدید چاپ در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

وی افزود: مجموعه اشعار ماهی نمیر، بی نا و جایگاه شهود امسال برای نخستین نوبت و دو دفتر شعر ایما و دستخط برای دومین نوبت انتشار در نمایشگاه امسال از سوی سوره مهر رونمایی شد.

قره داغی تءکید کرد: استقبال از این دفاتر شعر با وجود اینکه تنها دو روز از ارائه آنها در نمایشگاه کتاب می گذرد بسیار مطلوب بوده است تا جایی که مجموعه شعر ماهی نمیر در روز نخست ارائه بیش از ۱۰۰ نسخه، دستخط بیش از ۱۰۰ نسخه، بی نا بیش از ۱۷۰ نسخه، جایگاه شهود بیش از۱۰۰ نسخه و ایما بیش از ۱۴۰ نسخه به فروش رسیده است.

مدیرعامل سوره مهر گفت: این میزان از اقبال مخاطب برای دفاتر شعر شاعران جوان بسیار قابل اعتنا است و این امید را زنده می کند که شاعران خوش قلم و صاحب ذوق جوان، میتوانند مخاطبان خود را با آثاری که به حد مناسبی از پختگی رسیده اند، راضی کنند.

قره داغی افزود: به باور من ویژگی اصلی این دفاتر شعر معانی تازه ای است که شاعران جوان در آنها ارائه کرده اند و در کنار آنها پختگی شعر و شاعر در کنار جوان بودن شاعران این مجموعه‌ها، منجر به استقبال از آنها شده است.

مدیر عامل سوره مهر با اشاره به اینکه این دفاتر شعر همگی با تایید و زیر نظر فاضل نظری از اشعار پنج شاعر جوان گردآوری شده است، ادامه داد: آقای نظری به شاعران جوان بسیاری از جمله صاحبان این مجموعه ها  کمک کرده اند تا آثارشان به حدی از کیفیت که مناسب انتشار باشد، برسد.این ویژگی ای  است که کمتر هنرمندی دارد. به عبارت دیگر کمتر هنرمندی حاضر می شود تلاش کند تا هنرمندان جوان بتوانند به کیفیت او نزدیک شوند. امیدواریم که در آینده نیز بتوانیم شاهد افزایش تعداد دفاتر این مجموعه باشیم.

یادآوری می شود انتشارات سوره مهر در سال جاری پنج دفتر شعر با عنوان معناگرا شامل «ایما»  سروده سجاد سامانی، «دستخط» سروده محمد حسن جمشیدی، «ماهی نمیر» سروده پوریا شیرانی، «بی نا» سروده نفیسه سادات موسوی و مجموعه شعر «جایگاه شهود» سروده محمد علی مقیمی را عرضه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید