پوشش کامل شبکه اینترنت اشیاء در تهران

    کد خبر :126295

شرکت پارس نت در حاشیه نمایشگاه تلکام 2017 خبر از ایجاد پوشش کامل شبکه اینترنت اشیاء در کلان شهر تهران داد. شرکت پارس نت، یکی از شرکتهای گروه شرکتهای پارس آنلاین با اعلام این مطلب، خبر از آغاز مراحل نصب تجهیزات به منظور ایجاد پوشش در 11 شهر پرجمعیت کشور بصورت همزمان داد. این 11 شهر عبارتند از : کرج، اصفهان، شیراز، قم، تبریز، ارومیه، مشهد، اهواز، کرمان، کرمانشاه و رشت.

احمد جعفرآبادی مدیر عامل شرکت پارس نت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت طبق برنامه زمانبندی پوشش شبکه در 11 شهر فوق طی دوماه آبنده به پایان خواهد رسید. هم اکنون اشیاء مجهز به سخت افزار ارتباطی با شبکه سیگفاکس در تهران و در طی دو ماه آینده به تدریج در دیگر شهرهای اعلام شده، قادر خواهند بود به تبادل اطلاعات بپردازند. کلیه فعالان در حوزه اکوسیستم اینترنت اشیاء اعم از تولید کنندگان ماجولهای حسگر و توسعه دهندگان نرم افزارهای کاربردی قادر خواهند بود از امکانات این شبکه برای ایجاد کاربردهای متنوع اینترنت اشیاء استفاده نموده و ارزش آفرینی کنند. آشنایی با شبکه ارتباطی پارس نت امکان خلق ایده های نوین را برای کارآفرینان و فعالان حوزه فن آوری اطلاعات فراهم نموده و به ایجاد کسب و کارهای جدید در کنار کسب و کارهای شناخته شده در رابطه با اینترنت اشیاء کمک شایانی می نماید. از این پس طرحهایی نظیر قرائت هوشمند کنتورها، مدیریت حمل و نقل و ردیابی دارایی ها و سیستمهای امنیت و هشدار به طرح هایی عملی تبدیل خواهند شد. برای نمونه شرکت پارس نت در نمایشگاه تلکام 2017 از راه حل جامع خود برای قرائت کنتورهای هوشمند گاز رونمایی نموده است.

وی افزود علاقمندان به توسعه این فن آوری میتوانند از حمایتهای این شرکت برای آشنایی بیشتر با شبکه و توسعه ایده های خود برخوردار شوند. وی همچنین خبر از همکاری با دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه اکوسیستم اینترنت اشیاء و راه اندازی مرکز حمایت از استارتاپها در آینده ای بسیار نزدیک داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید