احکام جدید در جشنواره فیلم کودک

    کد خبر :12617

طی احکامی جداگانه از سوی علیرضا رضاداد دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مدیران بخش های مختلف معرفی شدند.

 علیرضا رضاداد دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمال امید را به عنوان مشاور عالی دبیر، عزت الله علیزاده معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، محمدابراهیم صلواتی فرد مدیر تشریفات، سیداحد میکاییل زاده مدیر ارتباطات و امور رسانه ای، سیدحسینعلی شهیدی مدیر اجرایی، مریم نقیبی مدیر امور بین الملل و محمدرسول صادقی را مشاور دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی کرد.

براساس توافقنامه میان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی، سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١٥ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

این احکام در حالی صادر می شود که علیرضا رضاداد در دوم آذر ۹۵، محمد رسول صادقی را به عنوان مدیر ارتباطات  و اطلاع رسانی جشنواره معرفی کرده بود و در خبر جدید مشخص نشده است وی به چه دلیل سمت قبلی را به احد میکائیل زاده تحویل داده است. میکائیل زاده پیش از این در جشنواره فیلم فجر و در دوره هایی که رضاداد مسئولیت این جشنواره را برعهده داشت با وی همکاری می کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید