اولین تجربه‌ام در بازیگری لذتبخش بود

    کد خبر :12598

یک مجری تلویزیون از اولین حضور خود در سریالی تلویزیونی که قرار است از شبکه یک پخش شود سخن گفت.

محیا اسناوندی با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در یک سریال بیان کرد: من پیش از این به عنوان شاگرد میکاییل شهرستانی و وحید جلیلوند در کارگاه های بازیگری شرکت کردم و همیشه علاقه داشتم این حوزه را هم تجربه کنم.

وی ادامه داد: من به تازگی توانستم در سریال اپیزودیک «روزهای بهتر» بازی کنم و در پنج قسمت از اپیزود «دیگری» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در کنار بازیگرانی چون نازنین فراهانی و حمیدرضا پگاه حضور داشتم که تجربه بسیار خوبی بود.

این مجری برنامه های نوجوانان اظهار کرد: من همیشه به بازیگری علاقه داشتم ولی خط قرمزهایی هم در نظرم بود. مرجان اشرفی زاده کارگردانی جوان اما کاربلد است و کنار او می توان به دنیای بازیگری علاقمند شد و به این مسیر امید پیدا کرد.

وی درباره جذابیت های بازیگری یادآور شد: بازیگری شناختی از فرد به خودش می دهد و او را نسبت به حضور در این حرفه تشنه تر می کند. همچنین دایم می توانید به دنبال نقش های جدیدتر باشید و خود را در نقش های مختلف بسنجید اما کار اجرا در عین حال که پایان ندارد اما شما می توانید پایان نداشته آن را ببینید.

اسناوندی درباره اینکه یک سال است در حوزه اجرا کاری در تلویزیون نداشته است، بیان کرد: در این مدت پیشنهادهای زیادی برای اجرا در شبکه های یک، آموزش و شبکه «شما» داشتم اما دوست داشتم با یک برنامه خیلی خوب به تلویزیون بازگردم.

این مجری در پایان درباره ادامه بازیگری و اجرا در آینده اظهار کرد: بازیگری و اجرا هیچ تداخلی با هم ندارند و علاقه ام به حوزه بازیگری بدین معنا نیست که نخواهم حرفه اجرا را ادامه دهم اما مساله این است که در اجرا پیشرفت باید به چشم بیاید و به همین دلیل تصمیم گرفتم با برنامه ای خیلی خوب برگردم چون من پیش از این هم با تهیه کننده های خیلی خوبی کار کردم.

محیا اسناوندی مجری برنامه های نوجوانان است که کارش را از سال ۸۸ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما آغاز کرد و در برنامه «سه نقطه» به همراهی مژده لواسانی دیده شد. وی بعد از آن در همین شبکه و در گروه کودک و نوجوان فعالیت داشت سپس به شبکه یک آمد و از آخرین برنامه های وی می توان به «بچه های مردم» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی در این شبکه اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید