نماینده زن حمله کننده به معاون استاندار: به هیچ عنوان اشتباه نکردم

    کد خبر :125978

هاجر چنارانی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهم کسی آبروی 6 هزار ساله این شهرستان را به سخره بگیرد گفت: همه مردم باهم متحد باشیم می توانیم هر مسئولی از شهرستان را که دلسوز نیشابور نباشد مانند حسینی را وادار کنیم از شهرستانمان بیرون برود.
هاجر چنارانی نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه که چندی پیش ویدئویی از جدال او با معاون استاندار خراسان رضوی در فضای مجازی منتشر شده بود در رابطه با حواشی به وجود آمده در همایش ملی زن، خانواده ، سلامت بیان داشت:به هیچ عنوان از کوچکترین اهانتی که به شهرم و مردمم بشود نخواهم گذشت.

به گزارش بازتاب وی در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای حسینی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با توجه به نگاه کاملا منطقه ای که نسبت به شهرهای استان داشته و در همایش پارلمان زنان که ماه گذشته در نیشابور برگزار شده بود اهانتی به مردمان شهرستان کردند که بایستی در طول این یک ماه در وهله اول از مردم، و پس از آن از مسئولین شهر عذرخواهی کتبی خود را ارائه می‌نمود.

چنارانی در ادامه با بیان اینکه پیرو هیچ یک از جناح های سیاسی نیست و نماینده ای کاملا مردمی و مستقل است و با هیچ شخصیت سیاسی در هر جناحی هیچ مشکل سیاسی ندارد درباره علت برخورد شدید خود با معاون سیاسی استانداری گفت:آبرو و حق نیشابور و مردمانش حتی بیش از آبرو و حق خود، برایم اهمیت دارد و به هیچ مسئولی در هر جایگاهی حق نخواهم داد به مردمان شهرم کوچکترین اهانتی را داشته باشد و آبروی 6 هزار ساله این شهرستان را به سخره بگیرد.

وی افزود: به هیچ عنوان برخورد امروز خود را اشتباه نمی‌دانم و در راستای احقاق حق نیشابور تمامی تلاش خود را خواهم کرد.

او خطاب به افرادی که سعی در اشتباه جلوه دادن این نوع برخورد ها در مقابل اظهارات و سیاست های اشتباه مسئولین دارند گفت: با این کارها سعی در بی آبروی شهرستان خواهید داشت و دعوت از چنین افرادی به منزله تحقیر کردن شهرستان است.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: بنده معتقد هستم کسانی که ملی فکر نمی‌کنند نبایستی در جایگاه ملی قرار بگیرند، مسئولین باید نگاه فرا منطقه ای و ملی داشته باشند نه نگاهی خاص به منطقه ای خاص که چنین افرادی جایگاهشان همان منطقه خاص خواهد بود.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون جبهه گیری ایشان در خصوص فرماندار شهرستان گفت: چنانچه همه مردم باهم متحد باشیم می توانیم هر مسئولی از شهرستان را که دلسوز نیشابور نباشد مانند حسینی را وادار کنیم از شهرستانمان بیرون برود و افراد دعوت کننده این شخصیت بایستی به مردم پاسخگو باشند که چرا به فردی که به نیشابور نگاهی تحقیر آمیز و تمسخر آمیز دارد اجازه سخنرانی در همچین مراسمی را داده اند و چرا منزلت و ابهت شهرستان را تا این حد پایین آورده اند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مهران گفت:

    تو خوبی مادام

دیدگاهتان را بنویسید