پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ۹:۵۲
    کد خبر :125769

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره رقابتهای پاراتکواندو قهرمانی جهان برگزار و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش بازتاب به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه با حضور ۱۶۴ تکواندوکار از ۳۵ کشور به میزبانی انگلستان در سالن “کاپرباکس آرنا” شهر «لندن» برگزار می‌شود و طی آن ۵ نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (کلاس K۴۲) در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار نپال و اکراین پیکار کند.

محمود جعفرزاده تکواندو در وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاس K۴۴) در نخستین دیدار به مصاف نماینده روسیه قرار می رود و در صورت برتری به مصاف نماینده مراکش خواهد رفت.

مهدی پوررهنما نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت با برنده دیدار روسیه و صربستان پیکار می کند. در وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۲) احمد نریمانی ابتدا به دیدار نماینده هندوستان می رود و در صورت پیروزی نمایده قزاقستان را پیش رو خواهد داشت. اصغر عزیزی هوگوپوش در وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت، با برنده دیدار کره‌جنوبی و مجارستان مبارزه می‌کند. وی در صورت برتری و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف پیروز رقابت آمریکا و مکزیک خواهد رفت.

 

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و«مهدی احمدی» به عنوان مربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید