رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران؛

جامعه نیازمند معرفی الگوهای ورزشی موفق و در دسترس است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۴
    کد خبر :125548

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان تجلیل از سیدمصطفی هاشمی طبا، گفت: جامعه نیازمند معرفی الگوهای ورزشی موفق و در دسترس است.
به گزارش مهر، محمدجواد حق شناس روز چهارشنبه در نشست تخصصی مدیریت شهری و مدیران سازمان ورزش در آکادمی ورزش شهروندی که به منظور تجلیل از سید مصطفی هاشمی طبا برپاشد، هفته تربیت بدنی را به قهرمانان و مربیان ورزشی و خادمان عرصه ورزش در سازمان ورزش شهرداری تهران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه امروز اولین حضور در جمع دوستان ورزشی را دارم عنوان کرد: امروز برای برای انجام وظیفه ای جمع شده ایم و در شورای راهبردی سازمان ورزش، از تلاش ها، زحمات، اندیشه، سبک زندگی و اخلاق یک شخصیت بزرگ و ارزشمند تقدیر کنیم .

وی گفت: سید مصطفی هاشمی طبا از مدیران شاخص جمهوری اسلامی هستند و حضورشان در چهار دهه مدیریت نشانگر باورشان به خدمت بدون حاشیه بوده است.

حق شناس افزود: هاشمی طبا تلاش کرد مدیریتی تمام عیار، منظم و شفاف را به نمایش گذارد.

وی گفت: امروز، در شهر نیازمندیم که الگوهایی که می توانند برای جوانان شاخص باشند به عنوان الگوی موفق و در دسترس را معرفی کنیم.

حق شناس خطاب به حاضران عنوان کرد: همه شما می توانید هاشمی طبا بشوید؛ همه در نوک قله ای هستید که می توانید مجموعه ای را راهبری کنید و قطعا این موقعیت را دارید که قاعده هرم را بزرگتر کنید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به مدیران گفت: توجه به جسم و کالبد مراجعان و ورزشکاران کافی نیست و باید الگوهای مناسب را به جامعه معرفی کنیم.

وی یادآور شد: مولوی شخصیتی مانند حضرت علی (ع) و رستم دستان را برای رسیدن به مدینه فاضله به عنوان الگو معرفی می کند.

حق شناس افزود: ورزشکاران ما نیز این دو الگو را دارند و نگاه و اندیشه امام علی(ع) در همه و ویژگی های رستم در اندیشه همه ایرانیان است .

وی اغزود: جهان پهلوان تختی از دیگر الگوها برای جامعه است و مسیری را می رود که می تواند در ورزش به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود .

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی با بیان اینکه امروز از کاهش اخلاق و فروافتادن اخلاق در جامعه رنج می بریم خاطر نشان کرد: در انتخابات گذشته دیدیم که حتی در عرصه های سیاسی می توان رفتار اخلاق گرایانه داشت و این رفتار را از هاشمی طبا دیدیم و ثابت کردیم می توانیم رفتار اخلاق مدارانه را ترویج کنیم.

وی در توصیف هاشمی طبا عنوان کرد: ایشان هم نماد یک مدیر موفق و هم نماد انسان اخلاق گرا است که امروز جامعه به آن نیاز دارد.

حق شناس ابراز امیدواری کرد که فعالیت در شورای شهر با رضایت مندی بیشتر مردم ختم شود.

وی افزود: هدف واحد همه ما کسب رضایت مردم است، و اگر کسی بخواهد رضایت حضرت حق را کسب کند باید رضایت مردم را کسب کرده و برای کاهش رنج مردم تلاش کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مجموعه ورزشی جایی است که مردم با حال خوش از آنجا خارج می شوند، برای مردم حال خوش آرزو کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید