هیلاری کلینتون: دیگر در انتخابات نامزد نمی‌شوم

    کد خبر :124980

وزیر خارجه و رقیب پیشین دونالد ترامپ در انتخابات گذشته مجددا تاکید کرد، به‌رغم آنکه رئیس‌جمهوری آمریکا او را ترغیب کرده است اما برای بار سوم در انتخابات کاندیدا نمی‌شود.

هیلاری کلینتون، نامزد پیشین دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ آمریکا در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی۴ در پاسخ به این سوال که آیا مجددا برای ورود به کاخ سفید تلاش خواهد کرد یا خیر گفت: نه دیگر نامزد نمی‌شوم.

به گزارش بازتاب، کلینتون تاکید کرد، او همچنان به نظارت و انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه خواهد داد و معتقد است که صدای او “دو چندان” خواهد شد چرا که در انتخابات شرکت نمی‌کند.

این اولین باری نیست که بانوی اول سابق آمریکا تاکید می‌کند دیگر برای رسیدن به پست ریاست جمهوری تلاش نخواهد کرد اما دلیل طرح این پرسش این بود که اخیر ترامپ ابراز تمایل کرده است که مجددا با او رقابت کند.

ترامپ عصر دوشنبه در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت: اوه، امیدوارم هیلاری نامزد شود. آیا قرار است شرکت کند؟ امیدوارم. هیلاری، لطفا دوباره در انتخابات شرکت کن.

او اوایل همان روز هم توئیت‌های مشابهی در این زمینه ارسال کرد و نوشت: از من اخیرا سوال شده است که آیا هیلاری کلینتون “کج و کوله” دوباره در انتخابات ۲۰۲۰ نامزد می‌شود؟ پاسخ من این است، “امیدوارم”.

ترامپ با کسب ۳۰۶ الکترال کالج توانست کلینتون را با ۲۳۲ کالج انتخاباتی در نوامبر ۲۰۶ شکست دهد. با این حال کلینتون با کسب حدود ۲.۹ میلیون رای توانست آرای مردمی را از آن خود کند.
منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید