وقتی پسر جدید برانکو دردسرساز می شود

    کد خبر :124855

برانکو با وجود داشتن بهترین خط دفاعی ادوار لیگ برتر در فصل گذشته، خلیل‌زاده را خرید و بیشتر از جلال حسینی و محمد انصاری به او بازی داده است. اگرچه مصدومیت سیدجلال عاملی برای این شده که خلیل‌زاده گزینه اول برانکو برای قلب دفاع باشد اما حتی بازگشت کاپیتان قرمزها هم نتوانسته خللی در این حضور ایجاد کند.

پیش از این از احمدزاده با عنوان پسر برانکو نام‌برده می‌شد. بازیکنی که سرمربی پرسپولیس علاقه بسیار ویژه‌ای به او داشت و تحت هیچ شرایطی او را از ترکیب اصلی خارج نمی‌کرد. حضور بازیکنان مختلف هم شاید تاثیری در تغییر پست و وظایف احمدزاده داشت اما در نیمکت‌نشین شدن او هرگز. حالا شجاع خلیل‌زاده شرایطی مشابه در تیم پیدا کرده است. بازیکنی که محبوبیتش نزد برانکو به ابتدای حضور او در تیم برنمی‌گردد. خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که برانکو از اوایل حضورش در لیگ ایران به دنبال جذب او بود و برای آوردن او به تهران اصرار می‌کرد. اصراری که با توجه به مشکلات سربازی و قرارداد این بازیکن با سپاهان با تاخیر مواجه شد. در نهایت خلیل‌زاده نه تنها به پرسپولیس آمد بلکه توانست در خط دفاعی که فصل گذشته به عنوان بهترین خط دفاع لیگ انتخاب شده بود خودش را جا بدهد. در حال حاضر او با ۸ بازی، تنها بازیکن پرسپولیس است که در صد در صد بازی‌های تیمش حضور ثابت داشته است.

برانکو با وجود داشتن بهترین خط دفاعی ادوار لیگ برتر در فصل گذشته، خلیل‌زاده را خرید و بیشتر از جلال حسینی و محمد انصاری به او بازی داده است. اگرچه مصدومیت سیدجلال عاملی برای این شده که خلیل‌زاده گزینه اول برانکو برای قلب دفاع باشد اما حتی بازگشت کاپیتان قرمزها هم نتوانسته خللی در این حضور ایجاد کند. حتی اشتباهات این مدافع در خط دفاع و اقتداری که دیگر از آن خبری نیست هم نتوانسته در علاقه برانکو تغییری ایجاد کند. شجاع خلیل‌زاده تا اطلاع ثانوی پسر برانکوست، حتی اگر این علاقه دردسرساز باشد و به قیمت بالا رفتن گل‌های خورده تیم تمام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید