مرضیه برومند نمایش «پرواز شماره 745» را افتتاح کرد

    کد خبر :124822

اجرای نمایش « پروازشماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین دوشنبه شب 24 مهر ماه با حضور تعدادی از بانوان سینما و تئاتر و مدیرکل هنرهای نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر توسط مرضیه برومند افتتاح شد.

به گزارش  برنا، مرضیه برومند کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک در آیین افتتاحیه این اثر نمایشی گفت: نمایش «پرواز شماره 745» از جمله آثار نمایشی ممتازی است که طی ماه های گذشته در جشنواره های متعدد بین المللی روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است. برای من مایه خوشحالی و افتخار است که این نمایش توسط یک بانوی هنرمند نوشته، بازی وکارگردانی شده است.

او با اشاره به حضور هنرمندان شاخص در این مراسم ادامه داد: امشب در کنار گروه نمایشی هنرمندانی حضور دارند که همگی از هنرمندان تراز اول تئاتر و سینمای کشورمان هستند و من امیدوارم در روزهایی که نمایش روی صحنه است مخاطبان فهیم تئاتر هم بتوانند با فضای اثر ارتباط خوبی برقرار کرده و اگر از نمایش خوششان آمد، دیگران را نیز به تماشای تئاتر دعوت کنند.

رخشان بنی اعتماد، منیژه حکمت، احترام برومند، آزاده پور مختار، مهتاب کرامتی، فرشته طائرپور، سودابه سالم، شیرین یزدان بخش، هرمز هدایت، مهدی شفیعی، پیمان شریعتی، رسول صادقی از جمله مهمانانی بودند که در اولین اجرای نمایش « پروازشماره 745» در تالار سایه حضور پیدا کردند.

نمایش «پرواز شماره 745» بهنویسندگی، کارگردانی و بازی مرجان پورغلامحسین هر روز ساعت 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید