تصاویری از آخرین حضور نامزدها در صداوسیما

    کد خبر :12409

حدود دو هفته از آغاز برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما می‌گذرد و در این فاصله کاندیداها با حضور در شبکه‌های جام‌جم، دو، سه، چهار و شبکه خبر به تبیین برنامه‌های خود پرداخته‌اند.

 در روزهای اخیر سید ابراهیم رئیسی با حضور در شبکه جام جم به گفت‌وگو با ایرانیان پرداخته است. این نامزد انتخاباتی همچنین در گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شده است که در ادامه تصاویر آن را می‌توانید ببینید.

اسحاق جهانگیری هم دیگر نامزدی است که در روزهای اخیر به شبکه جام‌جم رفته و در گفت‌وگو با ایرانیان خارج از کشور شرکت کرده است. او همچنین با حضور در شبکه سه سیما به گفت‌وگو با جوانان پرداخته است که در ادامه تصاویر این دو حضور را می‌توانید مشاهده کنید.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا دیگر نامزدی است که در روزهای اخیر در شبکه سه برای گفت‌وگو با جوانان حاضر شده است. او همچنین در روزهای گذشته به شبکه دو آمد تا در گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کند. در زیر می‌توانید عکس‌های حضور این نامزد انتخاباتی در تلویزیون را مشاهده کنید.

محمدباقر قالیباف در روزهای گذشته به شبکه چهار سیما رفته است. این نامزد انتخاباتی همچنین در گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شده است. حضور در شبکه جام‌جم با هدف گفت‌وگو با ایرانیان خارج از کشور دیگر حضور قالیباف در روزهای اخیر در صداوسیما محسوب می‌شود که در ادامه می‌توانید عکس‌های این حضور را نیز مشاهده کنید.

سیدمصطفی آقامیرسلیم هم در روزهای گذشته در شبکه‌های چهار و جام جم حاضر شده است. در بخش زیر می‌توانید عکس‌های حضور این نامزد انتخاباتی در صداوسیما را مشاهده کنید.

حسن روحانی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوی است که در روزهای گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور داشته است. در ادامه می‌توانید عکس‌های حضور این نامزد انتخاباتی را مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید