سیاسیون در مسائل مربوط به خودشان اظهارنظر کنند/ مسائل دفاعی را به ما بسپارید

    کد خبر :123989

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: سیاسیون باید در مسایل مربوط به خودشان اظهار نظر کنند و مسایل امنیتی و دفاعی کشور را به نیروهای مسلح بسپارند.

به گزارش تسنیم، سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت 24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی تسهیل کننده ماموریت نیست بلکه خودِ ماموریت است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد (ع) و تبریک24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی، تقارن این دو مناسبت را معنا دار دانست و بیان داشت: تقارن خوبی بین این دو مناسبت وجود دارد چرا که حضرت امام سجاد(ع) به همراه حضرت زینب(س) پیام رسان کربلا بودند و ماموریت عقیدتی سیاسی هم رساندن پیام دین است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به بیعت نیروی هوایی 2 روز قبل از انقلاب ادامه داد: بدنه ارتش در آن زمان بدنه مسلمان و متعلق به انقلاب بوده است.

امیر اسماعیلی به حضور روحانیون در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در بین شهدای دفاع مقدس روحانی و عناصر عقیدتی حضور دارند و این بدان معناست که آنها در رزم سخت پا به پای رزمندگان بوده اند و به حرفی که خود زده اند عمل هم کرده اند.

وی اظهار داشت: عقیدتی سیاسی ها یار و یاور و همدل کارکنان ارتش هستند و کارکنان را از نظر آمادگی روحی تقویت می کنند.

امیر اسماعیلی گفت: علی رغم اینکه چند سال بیشتر از تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نمی گذرد ولی قرارگاه به کمک عقیدتی سیاسی جایگاه خود را پیدا کرده است. کارکنانی که امروز در نقاط عملیاتی و دور در حال خدمت هستند با ساخت مستندات و گزارشات رسانه ای و فعالیت های عقیدتی سیاسی احساس می کنند که خدمتشان دیده می‌شود و تنها نیستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت پدافند هوایی، گفت: فرمانده کل قوا در سخنان خود درمناسبت های مختلف بار ها به خط مقدم بودن پدافند هوایی اشاره کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ملت و دولت ایران اظهار داشت: این حرف که گفته می‌شود که سخنان رئیس جمهور آمریکا باعث همبستگی بین ما شده است اشتباه است یعنی اگر ترامپ این سخنان را نمی گفت ما همبستگی نداشتیم بلکه مولفه‌های همبستگی در میان ملت و دولت ما چیزهایی مهمتری است نه سخنان احمقانه فردی که تمام عمر خود را در لهو و لعب گذرانده است.

امیر اسماعیلی ادامه داد: البته اشتباهاتی از سوی خود ما وجود داشته که آن فرد به خود اجازه چنین سخنانی را داده است و شروع به موج سواری بر روی اشتباهات و اختلافات داخلی مسئولین ما کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: ترامپ باعث همبستگی ما نشده است و نخواهد شد این اشتباه است که در رسانه ها این نشر پیدا می کند.

وی افزود: ترامپ باعث شد اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند و غاطبه ملت هم می دانند که آمریکا مورد اعتماد نیست برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور هم ثابت شود.

امیر اسماعیلی با اشاره به برخی از اظهار نظر ها در خصوص احتمال یا عدم احتمال حمله آمریکا به ایران بیان داشت: این سخنان بهاء دادن به بیگانگان و سخنانی است که در خارج از مرزهای ما مورد سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد این اظهار نظرها درست نیست نیرو های مسلح ما با اقتدار کامل در محافظت از مرزهای کشور حاضر هستند و اجازه هیچ غلطی را به بیگانگان نخواهند داد و سیاسیون باید در مسایل مربوط به خودشان اظهار نظر کنند و مسایل امنیتی و دفاعی کشور را به نیروهای مسلح بسپارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید