شهروندان در بحران آب مسئولیت دارند

    کد خبر :123292

عضو شورای شهر تهران گفت: تمامی شهروندان، در بحث آب و بحران آن در آینده مسئولیت دارند، اظهار کرد: ما در حالی زندگی می‌کنیم که با مشکل کمبود آب در کشور روبه‌رو هستیم.

به گزارش تسنیم، محمدجواد حق‌شناس در جریان سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سلب عضویت سپنتا نیکنام عضو شورای شهر یزد اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته این تعلیق به صورت موقت بوده که این کار توسط دیوان عدالت اداری انجام شده است.

وی تصریح کرد: در قانون شرایط انتخاب شونده به صورت صریح آمده و اقلیت‌های دینی به جای مبانی اسلامی باید به اصول دین خود اعتقاد و الزام عملی داشته باشند.

به گزارش تسنیم محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز اظهار کرد: با خبر شدیم برخی از نمایندگان شورای شهر جلسه خوبی را با رئیس فراکسیون امید تهران، استاندار و شهردار تهران داشتند که موضوعات مهمی از جمله لایحه درآمد پایدار، لایحه مدیریت یکپارچه شهری و کمک‌های دولت در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

سالاری تصریح کرد: این موضوعات می‌تواند برای شهری همانند تهران مفید و اثرگذار باشد که امیدواریم در آینده نیز این موارد مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: جلسه فراکسیون 51 نفره شامل 30 نفر از نمایندگان تهران و 21 نفر از اعضای شورای شهر تهران هرچه زودتر برگزار شود تا سایر دوستان نیز در کمیسیون‌های تخصصی بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش تسنیم، الهام فخاری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید اظهار کرد: امیدوارم در اعتبارات شهرداری تهران بودجه قابل قبولی برای زندگی همشهریان نابینای ما به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: با اجرای مصوبات شورای شهر تهران می‌توانیم عدالت اجتماعی را در سطح شهر فراهم کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در تدوین بودجه سال 96 شهرداری تهران مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری توجه ویژه‌ای را به موضوعات خاص از جمله فراهم کردن شرایط معلولان و نابینایان و سالمندان در شهر داشته باشند.

به گزارش تسنیم، شهربانو امانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ضمن تاکید بر این نکته که تمامی شهروندان، در بحث آب و بحران آن در آینده مسئولیت دارند، اظهار کرد: ما در حالی زندگی می‌کنیم که با مشکل کمبود آب در کشور روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به فرونشست بخشی از خیابان خیام در روز گذشته اظهار کرد: علت اصلی این فرونشست‌ها تخلیه شدن سفره‌های زیرزمینی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید