روحانی بجای پاسخگویی، طلبکار شده است/ فرافکنی در مناظرات و سفرهای استانی

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
    کد خبر :12327
نماینده سابق ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در مناظرات و سفرهای استانی بجای پاسخگویی به مردم فرافکنی می کند، گفت: روحانی بجای پاسخگویی، طلبکار شده است.

حسن ونایی نماینده سابق ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر حسن روحانی در جمع مردم ارومیه و همدان گفت: این اظهارات رئیس جمهور دل هر انسان آزاده، انقلابی، حزب الهی و مردم دیندار و ولایتمدار را به درد می آورد.

وی گفت: این اظهارات یادآور حرف های بی ربط و غیر منطقی سخنگوی حقوق بشر سازمان ملل، دشمنان نظام، معاندین و رسانه های وابسته به آنها علیه نظام و ملت است که اتهامات بی اساسی را مطرح می کنند. از این به بعد نیازی به سخنگوی حقوق بشر سازمان ملل نیست چرا که آقایان در داخل هستند که زحمت وی را کم کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در 2 روز گذشته رئیس جمهور از جنس همین اتهامات را مطرح کرده است، افزود: رئیس جمهور در ارومیه گفت که اسم آزادی را نبرید که آزادی خجالت می کشد و یا اینکه منتقدان برجام را کاسبان تحریم خطاب کرد و گفت که دوره کاسبان تحریم به پایان رسیده. همچنین در همدان رقبای خود را خشونت ورز و افراطی نامید و قوه قضائیه را محل سیاه نمایی و مرکز دروغ پراکنی توصیف کرد.

ونایی با بیان اینکه روحانی همچنین رقبای خود را متهم کرد که 750 میلیارد دلار پول نفت را از بین بردند، تصریح کرد: روحانی بجای پاسخگویی به عملکرد ضعیفش رقیب هراسی و جنگ هراسی در پیش گرفته و در مناظره ها و سفرهای استانی خود، مرتب آن را تکرار می کند.

وی گفت: سوال ما از آقای روحانی این است که وی و دوستانش 40 سال در سطوح مدیریت کشور مسئولیت داشته چه اقدامی کرده اند؟ چرا حداقل از همین عملکرد چهار ساله ریاست جمهوری خود یک گزارشی به مردم نمی دهد؟ چرا همواره بحث سیاسی و اتهام زنی را دنبال می کند.

نماینده سابق ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتهامات روحانی و دولتش لایق خودشان است، گفت: این آقایان حتی تحمل دیدن یک رقیب را در کنار خود ندارند. به همین دلیل فکر می کنند که رقیب هراسی ابزاری برای گمراه کردن مردم است اما مردم هوشیار تر و آگاه تر از این ترفندها هستند و پاسخ روحانی و حامیانش را 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای خواهند داد.

ونایی با اشاره به طلبکاری دولت از مردم افزود: از ابتدای شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور بجای پاسخگویی به مردم، مرتب فرافکنی می کند. دولت بجای پاسخگویی، طلبکار شده است. انگار که قدرت و ریاست جمهوری در دست رقبای انتخاباتی اش بوده و وی در حاشیه بوده نه در راس ریاست جمهوری.

وی با اشاره به بدهی هزار و 200 میلیاردی دولت، گفت: در حالی که فرهنگیان و معلمان از دریافت سه میلیون وام، مشکل دارند، هشت هزار میلیارد تومان از پول‌های آنها به تاراج می رود.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به انتقادات آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حیف و میل پول فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: وقتی از این موضوع انتقاد می شود رئیس جمهور بجا پاسخ دادن از نامزدهایی که در این زمینه انتقاد می کنند، شکایت می کند.

ونایی تصریح کرد: در مناظرات گشایش مشکلات اقتصادی، بیکاری و ایجاد اشتغال مهمترین موضوعاتی است که مطرح شده و نامزدهای اصولگرایان با برنامه ریزی درست در این جهت گام‌های خوبی خواهند برداشت.

وی تصریح کرد: مردم رکن اصلی نظام و اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی ایران هستند و در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح، این حقانیت خود را به اثبات خواهند رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید