روحانی درباره «امر به معروف» با نمایندگان جلسه نمی‌گذارد

  • سیاسی
  • شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
    کد خبر :122370

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور قانون امر‌به معروف و نهی از منکر را اجرا نکند از ظرفیت ماده ۲۳۶ برای اجرایی شدن این قانون استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در جلسه اخیر فراکسیون در مورد عدم اجرای قانون امر به‌ معروف و نهی از منکر بحث و تبادل نظر شد، گفت: در این جلسه اعضا به این نتیجه رسیدند که برای پیگیری این قانون و این واجب فراموش شده جلسه‌ای را با رئیس‌جمهور داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه فراکسیون رایزنی‌های زیادی برای برگزاری نشستی با حجت‌الاسلام روحانی انجام داده‌اند، افزود: متاسفانه رئیس‌جمهور فرصت و امکان گفت‌وگو و شنیدن صحبت‌های دیگران را ولو مجلس را کمتر فراهم می‌کند.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس یادآور شد: تاکنون برای فراکسیون روحانیون مجلس چنین فرصتی فراهم نشده که بتواند به طور مستقیم مسائلش را با رئیس‌جمهور مطرح کند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون خواستار برگزاری جلسه‌ای هستند تا با رئیس‌جمهور در مورد عدم اجرای این قانون اتمام حجت کنند، گفت: در صورتی که امکان برگزاری چنین جلسه‌ای از سوی رئیس‌جمهور فراهم نشود، تصمیم فراکسیون روحانیت این است که امضا‌های لازم برای استفاده از ظرفیت ماده 236 جمع‌آوری کند تا پیگیری‌های لازم را از طریق قوه قضائیه برای اجرایی شدن این قانون فراموش شده، انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید