کتاب «روح سرگردان خیابان بهبودی» با جشن امضای نویسنده رونمایی می شود

    کد خبر :12236

کتاب «روح سرگردان خیابان بهبودی» نوشته محمد امین چیتگران با حضور وی در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود.مدیر انتشارات تیسامستقر در شهر آفتاب گفت: موضوع این کتاب جذاب، نامه های یک پدر به دخترش است که در پایان خواننده را با یک شگفتی درباره فضا و رابطه میان این دختر و پدر روبرو می کند.
سعید احمدی با بیان اینکه مراسم رونمایی روز پنجشنبه بعد از ظهر 21 اردیبهشت ماه در محل غرفه انتشارات تیسا واقع در سالن a3 راهرو یک غرفه 23 با حضور نویسنده برگزار می شود، افزود: در این مراسم برای علاقه مندان این نویسنده جشن امضا هم خواهیم داشت، چیتگران چهره ای شناخته شده میان اهالی داستان است.
وی درباره کتاب هم توضیح داد: این کتاب همراه با سی دی صوتی آن که رایگان است و با تخفیف 10 درصدی در نمایشگاه به فروش می رسد.
احمدی با بیان اینکه سی دی کتاب توسط نویسنده خوانده شده است، ادامه داد: زمان این سی دی صوتی چهار ساعت و 12 دقیقه است.
به گفته احمدی، این کتاب یکهزار نسخه ای به قیمت 99 هزار ریال توسط انتشارات تیسا منتشر شده است.
مدیر انتشارات تیسا اضافه کزذ: این اثر با اهداف انساندوستانه برای استفاده نابینایان رایگان در اختیار مرکز نابینایان رودکی قرار داده شده است.
انتشارات تیسا ناشر کتاب مشهور «بی شعوری» اثر خاویر کرمنت با ترجمه محمود فرجامی است.
در بخشی از کتاب «روح سرگردان خیابان بهبودی» آمده است: سال‌هاست فکر می‌کردم، جدا از ملاک‌هایی مثل تیپ، قد، هیکل، چشم‌های کشیده یا درشت، لب‌های قلوه‌ای یا باریک، میزان تحصیلات و محل زندگی، چیز مهم‌تری مثل شکل تنهایی هم ملاک شروع یک رابطه باید باشد. جدا از اینکه وزنت چقدر است؟ محل زندگیت کجاست؟ و خیلی روشن‌فکرانه‌تر که بشود بپرسیم چه کتاب‌هایی می‌خوانی؟ بپرسیم رابطه‌ات با تنهایی خودت چه شکلی است؟ اصلاً
وقتی تنها می‌شوی چه شکلی می‌شوی؟ سیگار میکشی؟ فرار می‌کنی به مهمانی‌ها یا دراز می‌کشی روی تختت و فکر میکنی؟ گریه میکنی؟ یا قرص خواب‌آور می‌خوری که هرچه سریع‌تر خوابت ببرد؟»؛ آدم‌ها جدا از تناسب ظاهری، جدا از طرز تفکر و طبقة اجتماعی برای شروع یک رابطه باید از تنهایی‌های هم خبر داشته باشند؛ شکل تنهایی‌شان به شکل تنهایی هم بخورد.
سی امین نمایشگاه کتاب بین المللی تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید