نقوی‌حسینی :

هیچ کشور و نهادی نمی‌تواند سپاه را تحریم کند

  • سیاسی
  • شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۹:۱۱
    کد خبر :122252

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیچ کشور و نهادی نمی‌تواند سپاه را تحریم کند.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا،گفت: ما انتظار چنین سخنانی را از زبان رئیس‌جمهور آمریکا داشتیم و چیز جدیدی نبود.

وی افزود: آقای ترامپ و سیاستمداران آمریکایی بهتر است به جای ماجراجویی و دست‌اندازی در امور داخلی کشورهای مستقل نظیر جمهوری اسلامی ایران به فکر اصلاح امور داخلی کشور خودشان باشند، مردم آمریکا همچنان با پدیده تروریسم در حال مقابله هستند و دولت ترامپ هم با همه قوانین محدودکننده نتوانست برای آنها امنیت بیاورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به تحریم سپاه پاسداران از سوی خزانه‌داری آمریکا با دستور رئیس‌جمهور این کشور، اظهار داشت: سپاه پاسداران نقطه امید مردم همه کشورهای منطقه است و نیرویی نیست که به این راحتی‌های تحریم شدنی باشد.

نقوی‌حسینی با تأکید بر اینکه هیچ کشور و نهادی نمی‌تواند سپاه را تحریم کند، تصریح کرد: سپاه همواره در مقاطع حساس چه در داخل ایران و چه در کمک‌رسانی به مردم منطقه نشان داده که همراه و همدل مردم مظلوم و ستمدیده است.

وی اضافه کرد: مردم و سیاستمداران کشورهای منطقه همواره از ایران با پشتیبانی نیروهای مسلح و به خصوص سپاه پاسداران در مقاطع حساس کمک خواسته‌اند و سپاه نیز هیچ‌گاه از این کمک‌ها دریغ نکرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نه تنها سپاه پاسداران، بلکه هیچ کدام از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سوی هیچ نهادی قابل تحریم شدن نیست و دشمنان هخم بدانند که اینگونه تحرکات خللی در وحدت داخلی دولت، حاکمیت و مردم ایران ایجاد نمی‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید