سوسیس وکالباس و نوشیدنی های رژیمی میگرن را تشدید می کند

    کد خبر :121871

یک فوق تخصص سردرد، گفت: مصرف سوسیس و کالباس به دلیل داشتن نیترات و نوشیدنی های رژیمی که دارای شکر مصنوعی هستند، میگرن را تشدید می کند.
دکتر حسین انصاری در حاشیه پنجمین کنگره بین المللی سردرد، اظهارداشت: در چند سال گذشته چهار شرکت بزرگ دارویی در جهان بر روی چند دارو برای درمان میگرن کار کرده اند که بزودی محصولات خود را عرضه می کنند.

به گزارش نامه نیوز وی افزود: تا یک سال دیگر یک دارو و طی دو سال آینده هر چهار شرکت، داروهای خود را به بازار عرضه می کنند.

انصاری با بیان اینکه هم اکنون در دنیا در حوزه مغز و اعصاب بیشترین سرمایه گذاری روی داورهای میگرنی انجام می شود گفت: این داروهای جدید به صورت تزریقی هستند که به صورت ماهیانه بیمار استفاده می کند.

وی همچنین تصریح کرد: میگرن یک بیماری ژنی است که درمان قطعی نداردو صرفا با مصرف دارو می بایست از آن پیشگیری و از روند پیشرفت آن جلوگیری کرد. با مصرف داروی اختصاصی میگرن، میتوان میزان حملات میگرن در ماه را کم کرد.

این متخصص مغز و اعصاب اظهار کرد: اگر فردی در ماه بیش از هفت بار دچار حملات میگرن می شود حتما باید دارو مصرف کند و در این مرحله؛ ورزش و تغذیه مناسب به تنهایی کافی نیست.

انصاری تاکید کرد: افرادی که دچار میگرن هستند حتما باید داروهای مربوطه را استفاده کنند و اکتفا به مسکن ها نمی تواند از روند پیشرفت آن جلوگیری کند.

این فوق تخصص سردرد گفت: سوسیس و کالباس به دلیل داشتن نیترات و نوشیدنی های رژیمی که دارای شکر مصنوعی هستند، میگرن را تشدید می کنند و افراد مبتلا به میگرن حتما باید از خوردن فست فود ها و این گونه نوشیدنی ها خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید