رئیس مجلس عازم روسیه شد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۷
    کد خبر :121698

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر پنجشنبه بمنظور شرکت در صد و سی و هفتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس، راهی سن پترزبورگ روسیه شد.

به گزارش بازتاب به نقل از ایرنا، علی لاریجانی با بدرقه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری و علی مطهری نایب رئیس مجلس سفر 6 روزه خود را به روسیه آغاز کرد.
اجلاس اتحادیه بین المجالس روز شنبه 22 مهر ماه در سن پترزبورگ و با شعار «ارتقای تکثر فرهنگی و صلح از طریق گفتمان مذهبی و قومی» برگزار می شود.
سخنرانی و تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران و دیدارها دو جانبه و گفت گو با روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس، از برنامه های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه اعلام شده است.
دکتر لاریجانی را در این سفر 6 روزه کاظم جلالی، یوناتن بت کلیا، مصطفی کواکبیان، اسماعیلی، اسدالله عباسی، مهدی فرشادان، کوروش کرم‌پور و خانم سیده فاطمه حسینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی کرده و به عنوان اعضای هیأت پارلمانی در مجمع عمومی و کمیته‌های فرعی اجلاس اتحادیه بین المجالس شرکت خواهند داشت.
علی مطهری نایب رئیس مجلس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، حسن قشقاوی معاون پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل و همچنین سفیر روسیه در ایران در مراسم بدرقه لاریجانی در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید