چاپ سوم «پدرخوانده» در نمایشگاه عرضه شد

    کد خبر :12169

چاپ سوم ترجمه حبیب الله شهبازی از رمان «پدرخوانده» نوشته ماریو پوزو به تازگی توسط نشر افق در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است.

ترجمه شهبازی از این رمان، برای اولین بار در سال ۸۸ توسط نشر افق منتشر شد و پس از آن تجدید چاپ این کتاب با موانعی همراه شد که قرار بود سال گذشته انجام شود اما این کار برای نمایشگاه امسال میسر شد.

افق امسال علاوه بر کتاب های کودک و نوجوان، با ۳۰۰ عنوان کتاب در غرفه بخش بزرگسال خود در نمایشگاه کتاب شرکت کرده است که از این تعداد، ۱۵ عنوان، چاپ اولی هستند.

از دیگر کتاب های موفق این ناشر، «هرگز ترکم نکن» نوشته کازئو ایشی گورو است که توسط مهدی غبرایی ترجمه شده است. این ترجمه برای اولین بار در سال ۸۸ چاپ شد و اینک چاپ دوم آن در نمایشگاه عرضه می شود. با اقتباس از این رمان، یک فیلم سینمایی نیز ساخته شده است.

از دیگر ترجمه های غبرایی در غرفه این ناشر، می توان به کتاب «غبار و گرما» نوشته روت پریور جابو الا اشاره کرد که به چاپ سوم رسیده است.

«خرگوش ها و مارهای بوآ» هم از کتاب های تازه و موفق افق در نمایشگاه است. این کتاب نوشته فاضل اسکندر است که آبتین گلکار آن را به فارسی برگردانده و چاپ اولش در نمایشگاه عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید