مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مرحله دوم حذف دفترچه‌های بیمه در سه استان آغاز شد

    کد خبر :121366

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:دومین مرحله حذف دفترچه‌های کاغذی سازمان تامین اجتماعی به منظور تسری این برنامه به مراکز درمانی طرف قرارداد در استان‌های گیلان، مازندران و اصفهان آغاز شد.

دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه‌ای که به منظور حذف دفترچه‌های سازمان تامین اجتماعی در سه استان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و کارکنان این سه استان و همچنین حوزه‌های مرتبط با فن‌آوری اطلاعات برای اجرای این برنامه تلاش زیادی می‌کنند که از آنان تشکر می‌کنیم.

به گزارش بازتاب، وی با بیان اینکه شروع هر برنامه جدید و تحول در کارها با برخی سختی‌ها همراه است، گفت: البته این تغییرات همیشه برکات زیادی هم برای سازمان به همراه داشته و با صبر و همت والای همکاران در مسیر پیشرفت و تعالی سازمان حرکت می‌کنیم.

وی گفت: دومین مرحله برنامه حذف دفترچه‌های کاغذی سازمان تامین اجتماعی در استان‌های گیلان، مازندران و اصفهان اجرایی می‌شود. این برنامه از ۶ ماه پیش در استان یزد نیز آغاز شده است.

نوربخش درباره مرحله دوم برنامه حذف دفترچه‌های کاغذی گفت: این طرح با اشکال عمده‌ای همراه نیست و قابل توسعه است و البته مشکلات احتمالی نرم‌افزار باید برطرف شود و در یک فرایند سیستماتیک باید شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی درباره امنیت سیستم جدید و امضای الکترونیک، اظهار داشت: ارتقای امنیت در روزهای آینده مورد توجه خواهد بود و سیستم امضای الکترونیک به سیستم نسخه الکترونیک متصل می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هماهنگی با سایر نهادها را برای موفقیت این برنامه موثر دانست و اظهار داشت: ما برای اجرای برنامه‌ها و ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی سایر نهادها امکان بهبود خدمات هرچه بیشتر فراهم شود.

محمدعلی بیطرف، مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه در سال گذشته بحث بسیار مهم حذف دفترچه در مراکز ملکی را به پایان رساندیم و اجرای مرحله دوم برای حذف دفترچه در مراکز طرف قرارداد، مورد انتظار جامعه است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این برنامه بسیار مهم و بزرگتر از مرحله اول است، گفت: اجرای این طرح در بخش درمان طرف قرارداد گام بلندی در اجرای حاکمیت دولت الکترونیک در بخش درمان محسوب می‌شود.

علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: برنامه زمان‌بندی تعیین شده برای اجرای این پروژه ۲۴ ماه است که با نسخه الکترونیک آغاز و با ارائه کارت الکترونیک سلامت تکمیل می‌شود.

وی اجرای برنامه حذف دفترچه را در کاهش هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی و افزایش سرعت و کیفیت خدمات موثر دانست.

مهندس معیری افزود: کارهای زیادی برای استقرار این سیستم انجام شده و سامانه نسخه الکترونیک با سامانه استحقاق درمان مرتبط است.

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید