کاتسا اجرایی شود ارتش آمریکا را هم‌ردیف داعش است

    کد خبر :121268

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورت اجرای قانون کاتسا از سوی ترامپ و آمریکا ایران ارتش آمریکا را در ردیف گروه های تروریستی چون داعش قرار خواهد داد.

به گزارش بازتاب، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون “مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه” و فرآیند فعالیت کمیسیون امنیت در اجرای این قانون گفت: قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا مورد بررسی اعضای کمیسیون امنیت قرار دارد و طبق آخرین مذاکرات کمیسیون ، تصمیم بر این است که ما باید این قانون را غنی سازی و تقویت کنیم.

وی با اشاره به قوانین ضد ایرانی کنگره آمریکا و زمانبندی اجرای آن از سوی ترامپ بیان داشت: پیرامون قوانین اخیر آمریکا، موضوع تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد لذا باید گفت ما در قانون “مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه” پیش ازموضوعاتی از قبیل قانون “کاتسا”،‌ قانون وضع کردیم. بنابر این اگر قوانین اخیر آمریکا از جمله قانون “کاتسا” اجرایی شود مجلس و کمیسیون امنیت آماده غنی سازی “قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه” خواهد شد تا از این طریق ارتش آمریکا قانونا در ردیف گروه های تروریستی چون داعش قرار گیرد.

قدوسی افزود: در حال حاضر همانطور که سردار سلیمانی داعش را مورد تعقیب قرار می‌دهد و عنوان می‌کند که تا سه ماه آینده اثری از آن نخواهد بود؛ با تقویت قانون “مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه”، من‌بعد ارتش آمریکا هم بدین نحو مورد تعقیب قرار خواهد گرفت.

عضو کمسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در پایان بیان داشت: درحال حاضر مقدمات تقویت قانون “مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا” در دست اقدام است و قطعا کمیسیون امنیت در قالب این موضوع طرح جدیدی را به مجلس ارائه خواهد کرد و بدون شک این قانون با نام “تشدید اقدامات علیه آمریکا ” مطرح خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید