ابراز رضایت تهیه‌کننده «ایتالیا ایتالیا» از استقبال مخاطبان

    کد خبر :120907

تهیه‌کننده سینما گفت: «ایتالیا ایتالیا» فیلمی کمدی به معنای پیش افتاده آن نیست و نمونه‌اش را در سینمای ایران کم داشته‌ایم.

مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» درباره علت استقبال مخاطب از این فیلم در چند روز اول اکران، گفت: این اثر شاد، سرگرم کننده، تازه و بدیع است. کاوه صباغ زاده به عنوان کارگردان فیلم، سابقه دستیاری، برنامه‌ریزی، مطالعه و … خوبی را دارد. این‌ها در نگارش و اجرای کار به او کمک کرده و توانسته کار جدید و حرفه‌ای را به مخاطب ارائه دهد.

وی افزود: «ایتالیا ایتالیا» فیلمی کمدی به معنای پیش افتاده آن نیست. نمونه‌اش را در سینمای ایران کم داشته‌ایم. اثری که بتواند با جوان‌ها و خانواده‌ها به خوبی ارتباط برقرار کند و در این باره موفق باشد، به شخصه ندیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمش در عید نوروز اکران می‌شد، بهتر نبود، تصریح کرد: شاید بهتر بود و شاید هم نه. کلاً نمی‌توان فروش را پیش‌بینی کرد؛ چون سینما رقابتی است. در کل خودمان ترجیح دادیم، عید اکران نشود و الان از این شرایط راضی هستیم.

صباغ‌زاده خاطرنشان کرد: «ایتالیا ایتالیا» بیست و هفت سالن در تهران و حدود 110 سالن در شهرستان ها دارد که با چند روز کم و زیاد فیلم را اکران می کنند. این شرایط به بالاتر رفتن فروش و تعداد مخاطب در روزهای آتی خواهد افزود. از سویی نگاه خوب فیلم نسبت به زندگی جوان‌ها در جذب مخاطب موثر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید