فیجت فون هم به بازار آمد ؛ گوشی موبایل ریزنقش در قالب فیجت اسپینر

    کد خبر :120881

فیجت فون در اصل یک گوشی موبایل بسیار کوچک است که شبیه به فیجت اسپینر طراحی شده است. اما آیا گوشی فیجت اسپینری می‌تواند محبوبیت این گجت را بازگرداند؟

بهترین مثال برای فیجت اسپینر، بازی پوکون گو است، چرا که همانند آن، خیلی زود و با سرعتی بسیار بسیار بالا به محبوبیت رسید، اما ناگهان از چشم‌ها افتاد! این گجت در ابتدا با وعده کاهش استرس‌های روزانه عرضه شد، اما بیشتر کاربران آن را به عنوان وسیله‌ای عادی و برای سرگرمی خریداری می‌کردند.

تجربه ما از استفاده از فیجت اسپینر نشان داد این گجت، می‌تواند تا حد زیادی خود سبب ایجاد استرس شود! نگه داشتن آن در دست و چرخاندنش رفته رفته تبدیل به عادت شده و اعصاب کاربر را نشان می‌رود!

از طرفی دیگر، استفاده از گوشی های هوشمند برای کاربرات تبدیل به هوای لازم برای ادامه حیات شده است و نمی‌توان آن را از دستشان جدا کرد. اکنون که گجتی با نام فیجت فون معرفی شده، می‌توان مطمئن بود کاربران خریدار آن، صبح تا شب از این وسیله جدا نخواهند شد!

فیجت فون به تازگی ساخته نشده و مدتی از تولید آن به دست Chilli International می‌گذرد. اگرچه ما برای اولین مرتبه آن را یک هفته پیش در وب سایت Reddit مشاهده کردیم، اما وب سایت PhoneRadar حدود یک ماه قبل، یک نگاه نزدیک به فیجت فون منتشر کرده بود.

فیجت فون از کارت حافظه جانبی تا 8 گیگابایت پشتیبانی می‌کند

فیجت فون دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچ بوده و در شش رنگ مختلف عرضه شده است. فضای ذخیره‌سازی داخلی آن تنها 32 مگابایت است، اما می‌توان آن را به وسیله کارت حافظه جانبی تا 8 گیگابایت افزایش داد. پس با یک گوشی موبایل بسیار ساده رو به رو هستیم که خبری از سیستم عامل و قابلیت نصب اپلیکیشن در آن نیست. با این حال در آن یک مرورگر پیش‌فرض برای مرور صفحات وب وجود دارد و همچنین می‌توان با استفاده از اتصال بلوتوث، به جابه‌جایی داده پرداخت. قیمت فیجت فون تنها 20 دلار بوده و اکنون در بازارهای هند به فروش می‌رسد. البته با جستجو در فروشگاه‌ آمازون چند فیجت فون دیگر نیز پیدا کردیم که به عنوان نمونه می‌توان به Snexian Rock اشاره کرد.

فیجت فون یک وسیله جالب است، اما به هیچ عنوان کاربردی نیست. اگر به چشم گوشی موبایل به آن نگاه کنیم متوجه می‌شویم به اندازه ساده‌ترین گوشی های بازار نیز کارایی ندارد. فیجت فون همچنین جزو بهترین فیجت اسپینرها نیست و با مقایسه آن با خاص ترین فیجت اسپینرها متوجه می‌شویم در مقابل این مدل‌ها حرفی برای گفتن دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید