آغاز فیلمبرداری فصل پایانی «بازی تاج و تخت»

    کد خبر :120846

در حالی که فیلمنامه خوانی فصل آخر سریال محبوب اچ بی او از یکشنبه آغاز شد، فیلمبرداری هم طی چند روز بعد شروع می شود.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ددلاین، هنوز خبری درباره این منتشر نشده که فصل آخر محبوب ترین سریال جهان یعنی «بازی تاج و تخت» کی منتشر خواهد شد، اما می دانیم شبکه اچ بی او کی می خواهد مراحل فیلمبرداری این سریال بلاکباستر را آغاز کند.

لیام کانینگهام، بازیگر این سریال که نقش شخصیت سر داووس سی ورت را بازی می کند در کامیک کان نیویورک روز شنبه به حضار گفت: «روز یکشنبه قرار است فیلمنامه خوانی سه اپیزود اول را آغاز کنیم، روز دوشنبه قسمت دوم فیلمنامه خوانی را انجام می دهیم، بعد شروع می کنیم به تمرین برای اپیزود و بعد هم مراحل فیلمبرداری آغاز خواهد شد.»

این بازیگر که تبدیل به یکی از شخصیت های ماندگار در این سریال ساخته شده بر پایه مجموعه رمان های نوشته جورج آر آر مارتین با عنوان «نغمه یخ و آتش» شده، به حضار گفت هر شش فیلمنامه فصل پایانی سریال که به تهیه کنندگی اجرایی دیوید بنیاف و دی بی وایس ساخته می شود را دریافت کرده است.

کانینگهام که در فصل جدید سریال «رویاهای الکتریک فیلیپ کی. دیک» هم نقش آفرینی می کند، به شوخی گفت با وجود این که معمولا مشکلی با تکنولوژی ندارد، چنان پروسه تایید سفت و سختی برای دسترسی به فیلمنامه ها وجود دارد که هنوز به خودش زحمت نداده آن ها را مطالعه کند.

با وجود این که اچ بی او مورد یک حمله سایبری بسیار بزرگ قرار گرفت و اطلاعات بسیاری از این شبکه از اسناد داخلی مدیر عامل و کارمندان گرفته تا فیلمنامه ها و قسمت های سریال های بسیاری از جمله فصل قبلی «بازی تاج و تخت» لو رفت، این سریال باز هم توانست در هفتمین فصل خود به طور متوالی بالاترین میزان بینندگان در تاریخ خود را به ثبت برساند. علاوه بر این، در تابستانی که گذشت این سریال بیش از یک میلیارد بار دانلود و استریم غیرقانونی شد.

علاوه بر کانینگهام، دیگر ستاره های این سریال یعنی پیتر دینکلج در نقش تیریون لنیستر، نیکولای کاستر-والدو در نقش جیمی لنیستر، لینا هدی در نقش سرسی لنیستر، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین و کیت هرینگتون در نقش جان اسنو هم در کامیک کان نیویورک حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید