پای روحانی هم به گزارش جنجالی صدا و سیما باز شد

    کد خبر :120522

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه مراتب نگرانی خود درباره گزارش اخیر صداوسیما از وضعیت اعتیاد تهران را اعلام‌ کرده‌ایم گفت: مقرر شده تا نامه‌ای در واکنش به این برنامه از طریق رئیس جمهور در اختیار رئیس سازمان صدا و سیما قرار گیرد.
پرویز افشار در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه اخیر شبکه خبر در خصوص معتادان خیابانی که بخش‌هایی از آن مصاحبه‌های زنده و مستقیمی با معتادان خیابانی داشت و انتقاداتی را نسبت به عملکرد دولت و پلیس مطرح کرده بود با انتقاد از پخش این برنامه گفت: صدا و سیما یکی از دستگاه‌های عضور ستاد مبارزه با مواد مخدر است و مطالبه‌گری آن باید بر اساس اصول علمی باشد. این برنامه یک برنامه کاملا فی‌البداهه بود و با بعد از اتمام این برنامه زنده، مراتب نگرانی خود را از سه منظر به صورت شفاهی و مکتوب به دست‌اندرکان تولید این برنامه و رئیس شبکه خبر ابراز کردیم.

به گزارش نامه نیوز، افشار در خصوص محورهای اعتراضی ستاد مبارزه با موادمخدر به این برنامه پر حاشیه گفت: ما در وهله اول معتقدیم که نشان دادن چهره مستقیم افراد آسیب دیده و در معرض آسیب درست نیست؛ در ثانی نشان دادن موادمخدر و ادوات و اسباب مصرف این مواد در کجای دنیا انجام نمی‌شود؛ ثالثاً ادبیاتی که در کانون خیابانی در این برنامه به نمایش درآمد درست نبود.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده تا نامه‌ای در واکنش به این برنامه از طریق رئیس جمهور در اختیار رئیس سازمان صدا و سیما قرار گیرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید