پولاد کیمیایی از حواشی فیلم هایش می گوید

    کد خبر :120310

کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» گفت که تهیه‌کننده فیلم سینمایی «معکوس» تغییر کرده است و دیگر آقای لشکری قوچانی تهیه‌‌کننده این فیلم نیست. سرمایه‌گذاری این فیلم را آقای خوشنام برعهده گرفته‌اند که اولین کارشان در عرصه سرمایه‌گذاری فیلم است.

پولاد کیمیایی درباره مشکل مجوز کلیپ‌های تبلیغاتی فیلم سینمایی «قاتل اهلی» گفت: آن چیزی که من راجع به آهنگ‌ها و خوانندگی در فیلم «قاتل اهلی» شنیده‌ایم این است که ایراداتی برای آهنگ‌های کلیپ تبلیغاتی این فیلم وارد شده است که به نظرم بی‌مورد است، چرا که این آهنگ‌ها بخشی از فیلمی است که پیش از این پروانه نمایش دریافت کرده است و به نظرم نباید نیازی به دریافت مجوز برای آهنگ‌ها داشته باشد. البته فکر نمی‌کنم مشکلی در این باره داشته باشیم، چرا که پیش از فیلم‌های بوده‌اند که چنین ماجرایی برایشان پیش آمده و به راحتی اکران شده‌اند.

وی درباره احتمال استقبال مخاطبان سینمای ایران از فیلم سینمایی «قاتل اهلی» بیان کرد: کمی سخت است گفتن این موضوع، چرا که این فیلم موضوعاتی جدید و جدی را در زمینه اجتماعی به تصویر می‌کشد، به همین خاطر حدس میزان مخاطب این فیلم کمی سخت است، سینمای ایران خیلی سینمای قابل پیش بینی‌ای نیست، یک زمانی فیلمی مانند «ابد و یک روز» با همه تلخی‌هایش فروش بالایی می‌کند در صورتی که اصلاً نمی‌شد برای این فیلم فروش بالایی را حدس زد. به نظرم با توجه به حواشی که برای فیلم به وجود آمد و فصل خوبی که این فیلم اکران می‌شود، فیلم سینمایی«قاتل اهلی» اکران موفقی در سینمای ایران داشته باشد. البته باید در نظر گرفت که این فیلم سینمایی یکی از آثار شاخص مسعود کیمیایی است و بازیگران آن از تمام استعدادشان در این فیلم استفاده کرده‌اند.

این بازیگر سینمای ایران اظهار کرد: فیلم سینمایی«قاتل اهلی» به نظرم روایت تازه‌ای دارد و بسیار جذاب است و حرف روز را می‌زند. مسائل روزی مثل لغو کنسرت‌ها، از جمله مسائلی هستند که در این فیلم سینمایی به چالش کشیده شده است.

کیمیایی در پاسخ به این سؤال که آیا آن حواشی که ما در جشنواره فیلم فجر شاهد آن بودیم، برطرف شده است؟، تصریح کرد: ما در این فیلم مشکلات بسیاری داشتیم؛ اما هم من و هم پدرم تصمیم گرفتیم که با تهیه‌کننده این فیلم به توافقی برسیم که فیلم «قاتل اهلی» به یک سرانجامی برسد.

وی درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی«معکوس» گفت: در حال حاضر کارهای آماده سازی فیلم سینمایی«معکوس» را انجام می‌دهم. فیلم سینمایی «معکوس» یک فیلم اجتماعی است که در آن صحنه‌های اکشن بسیاری گنجانده شده است. تهیه‌کننده فیلم سینمایی «معکوس» تغییر کرده است و دیگر آقای لشکری قوچانی تهیه‌‌کننده این فیلم نیست. سرمایه گذاری این فیلم را آقای خوشنام برعهده گرفته‌اند که اولین کارشان در عرصه سرمایه‌گذاری فیلم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید