انجام پروژه های عمرانی در عراق با کمک بنیاد مستضعفان

    کد خبر :12031

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقدامات بین المللی را نیز در دستور کار خود دارد و به تازگی تفاهم نامه ای میان وزیر مسکن عراق و بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه های عمرانی در عراق امضا شده است.

بنیاد مستضعفان با حضور موثر در صحنه‌های اقتصادی ايران و جهان به افزايش توليد ملی، توسعه فضای رقابتی و دستيابی به اهداف و سياست‌های دولت جمهوری اسلامی ايران، کمک می‌کند و در هر عرصه فعاليت به دنبال توسعه دانايی، دانش و فن آوری، رضايت مشتريان، رعايت حقوق ذي‌نفعان و تکريم انسان‌هاست.

بنابراین گزارش، شناسايي، تثبيت، تقويم، حفظ و اداره بهينه سرمايه و دارايي‌ها؛ انجام فعاليت‌های توليدی و خدماتی در داخل و خارج از کشور؛ اداره بهينه شركت‌ها و واحد‌هاي تحت پوشش؛ انجام فعاليت‌های حمايتي و عام المنفعه؛ حفظ و بهره‌برداری از اشياء، اسناد و آثار تاريخی و موزه‌ای و انجام تحقيقات و توليد دانش فني و فناوری كاربردي از ماموریت های این بنیاد است. این بنیاد اقدامات بین المللی را نیز در دستور کار خود دارد و به تازگی تفاهم نامه ای میان وزیر مسکن عراق و بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه های عمرانی در عراق امضا شده است.

 به نقل از محمد سعیدی کیا، رییس بنیاد مستضعفان نوشته است: “بنیاد مستضعفان با توجه به توانمندی هایی که دارد می تواند در بخش های مختلف از جمله مسکن به صورت مشارکتی با طرف عراقی آماده سرمایه گذاری است. اگرچه بنیاد تجربه کار در عراق را دارد، اما با توجه به مذاکرات، منتظر است تا وزارت مسکن عراق طرح و پروژه های خود را معرفی کند. این مذاکرات بستری سازی برای کارهایی است که می توان در عراق در زمینه های مختلف انجام داد. بنیاد مستضعفان آمادگی دارد در همه مناطق از جمله مناطق آزاد شده از تروریسم در عراق، طرح های پیشنهادی وزارت مسکن و عمران و خدمات شهری عراق را به اجرا بگذارد.”

یادآور می شود: كمك به ارتقاي سطح زندگي مادي، معنوي و فرهنگي مستضعفان و محرومان جامعه، رشد بازده کل اقتصادی گروه و بهينه نمودن سبد دارايي ها و سهام و توسعه سرمايه انساني و فناوري از اهداف تشکیل بنیاد مستضعفان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید